تقدیر مسئولین سپاه چناران از فرهنگیان اداره آموزش و پرورش این شهرستان + تصویر

با حضور مسئولین سپاه چناران و فرهنگیان اداره آموزش و پرورش این شهرستان از تعدادی از معلمان نمونه به نمایندگی از دیگر همکاران فرهنگی تقدیر شد.
تقدیر مسئولین سپاه چناران از فرهنگیان اداره آموزش و پرورش این شهرستان + تصویر
1402/02/20 - 23:19
تاریخ و ساعت خبر:
148087
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خراسان رضوی، حجت الاسلام تقی پور نماینده ولی فقیه در سپاه چناران با اشاره به اینکه معلمان نقش اساسی در معرفت افزایی در عالم دارند مطرح کرد: در آیات قرآن کریم خداوند خود را معلم معرفی می‌کند.
حجت الاسلام تقی پور با بیان اینکه شروع خلقت با تعلیم انسان همراه بوده است، عنوان کرد: امکان ندارد انسان بدون تعلیم در جامعه زندگی کند.
وی ادامه داد: پس از خداوند، انبیا و اهل بیت (ع) نیز به عنوان معلمان نقش مهمی در هدایت بشریت داشتند و در حقیقت معلمان وارثان انبیاء هستند.
در بخش دیگری از این مراسم سرهنگ حامد فرماندهی سپاه ناحیه چناران تشریح کرد: اسلام جایگاه والایی برای معلم و استاد ترسیم کرده به نحوی که معلمی شغل انبیاء معرفی شده است و احترام به معلم همانند احترام به والدین مورد تأکید قرار گرفته است.

سرهنگ حامد خاطرنشان کرد: در اهمیت و عظمت این جایگاه همین بس که معلم با تعلیم و نشر علم، آدمی را به سوی کمال و پیشرفت سوق می دهد. از این رو باید گفت که در حقیقت تمام کمالات انسان مدیون مقام معلم و استاد است.
در ادامه محسن رهنما مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چناران بیان کرد: همدلی، همزبانی، همراهی و همگرایی شامل پیام اتحاد، مهربانی، همکاری و مسیری برای رسیدن به پیشرفت کشور است.

رهنما با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: مردم و مسئولان در راستای ارزشهای اسلامی و در راه اهداف متعالی نظام مقدس کشور عزیزمان همان نسخه‌ای هستند که گره‌گشای مشکلات کشور خواهند بود.
در پایان از تعدادی از معلمین نمونه به نمایندگی از دیگر همکاران فرهنگی تجلیل شد.


مداح خبرنگار بسیج جامعه زنان ناحیه چناران حوزه حضرت زهرا (س)
انتهای پیام/ *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مسئول سپاه چناران، تقدیر از معلمان شهرستان چناران، آموزش و پرورش شهرستان چناران، گرامی داشت هفته معلم،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو