مراسم « شهدا آبروی محله هستند» در شهرک بهرامی برگزار شد

یادواره شهدای با عنوان «آبروی محله» با حضور خانوداه شهدا فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد،بخشدار و مسئول بنیاد شهید شهرستان و اقشار مختلف مردم در شهرک بهرامی برگزار شد.
مراسم « شهدا آبروی محله هستند» در شهرک بهرامی برگزار شد
1402/03/10 - 10:28
تاریخ و ساعت خبر:
148920
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - بخشدار خرم آباد در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار زنان نیوز بر گرامیداشت یاد وخاطره همه شهدا وانتقال پیام آنان به نسل های آینده تاکید کرد و افزود: امروز همه ما باید در پاسداشت خون شهدا و صیانت از آرمانهای انقلاب سهیم باشیم.
وی گفت: شهدای از ویژگی خاصی برخوردار بودند و آن ویژگی ایثار و از خودگذشتگی است.
بیرانوند افزود: ایثار و شهادت همواره در طول تاریخ اسلام وجود داشته و این استقامت و صلابت ماندگار است.
بخشدار خرم آباد تصریح کرد: شهدا به ملت و تشیع آبرو دادند و شهدای هر محله آبروی آن محل هستند.
بیرانوند هدف از برگزاری «آبروی محله» با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، و معرفی حماسه‌ سازی های و از خود گذشتگی شهیدان به نسل جدید را عنوان کرد.

خواهر شهید علی چوبتراش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری زنان نیوز: شهدا امنیت و آسایش به ما دادند اگر نبود از خود گذشتگی شهدا امنیت و آرامشی نبود.
وی در ادامه گفت: شهدا رفتند تا عفت و حجاب بماند ما باید با حفظ حجاب راهشان ادامه بدهیم.
خواهر شهید گفت: فراموش نکنیم برای اینکه حجاب بماند خون ها ریخته شده برای عفت و پاکدامنی و حجاب جان دادند خون دادند مبادا اینها را فراموش کنیم.

مادر شهید جوزی امیری: شهدا رفتند تا چادر بر سر ما نیفتد سیاهی چادرم را با هیچی عوض نمیکنم به قول شهدا سیاهی چادر رنگین تر از خونشان است.
مادر شهید ادامه داد: حاضرم جانم را از من بگیرند ولی چادرم را نگیرند دخترای که بدحجاب شدید دل ما را نشکنید حال ما را نگیرید.
گفتنی است خاطره گویی، شعرخوانی، سخنرانی، مداحی، تجلیل از مقام شامخ شهید و خانواده آن ازجمله ویژه‌برنامه‌های این یادواره شهدا آبروی محله شهرک بهرامی بوده است.

لازم به ذکر است مراسم یادواره شهدای شهرک بهرامی با عنوان « آّبروی محله » به همت سپاه ناحیه خرم آباد حوزه حضرت مریم (س)، پایگاه شهیده فرخ پاپی وباهمکاری بنیادشهید استان خرم آباد و بخشداری خرم آباد برگزار شد.






گفتگو و عکس: کبری دریکوند
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مراسم « شهدا آبروی محله هستند» ، خانواده شهدا
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو