مسئول عقیدتی سپاه ناحیه ازنا

حرم رضوی پایتخت شیعه انقلابی و نهضت و مقاومت/ محل مقدسی که راهبردی ترین نطق رهبری در آن انجام می شود

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه ازنا با اشاره به اینکه رم امام رضا (ع) محل تولید علم، معنویت و قدرت، سلطنت و مرکزیت برای اهل بیت علیهم السلام است،گفت: حرم امام رئوف پایتخت شیعه انقلابی و نهضت و مقاومت است
حرم رضوی پایتخت شیعه انقلابی و نهضت و مقاومت/ محل مقدسی که راهبردی ترین نطق رهبری در آن انجام می شود
1402/03/10 - 10:41
تاریخ و ساعت خبر:
148933
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مسئول عقیدتی سپاه ناحیه ازنا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری زنان نیوز در راستای سالروز خجسته میلاد امام رضا (ع) گفت: از مؤلفه‌های نیرومندی جامعه ایران، امام رضا علیه السلام است؛ زیارت، کرامت، حرم و صحن و سرا و همچنین پنجره فولادش شفایافتگان و حاجت گرفتگان غریبان و عاشقان است و این نشانه از حج فقرا است.
شیخی حرم امام رضا (ع) را حریم کبریا دانست و افزود: در سال تحویل شاهد زائر میلیونی درحرم امام رضا(ع) هستیم و این اجتماع بعد از اربعین بزرگترین اجتماع است.
وی تصریح کرد: در ایام میلاد و شهادت امام مهربانی ها هم رکورد می‌زند و مردم با نذورات فراوان خود و انداختن آن در درون ضریح نشان از اعتقاد قلبی آنها به این امام همام است.
شیخی حرم امام رضا (ع) را مأمن شیعیان جهان دانست و اظهار داشت: حرم امام رضا (ع) محل تولید علم، معنویت و قدرت، سلطنت و مرکزیت برای اهل بیت علیهم السلام است.
این مسئول با بیان اینکه حرم امام رئوف پایتخت شیعه انقلابی و نهضت و مقاومت است خاطر نشان کرد: حرم امام محل راهبردی ترین نطق سالانه رهبری در آغاز سال شمسی در محضر شمس الشموس وانیس النفوس والمدفون به ارض طوس؛ است.
شیخی گفت؛ امامی که خداوند زمینه ولایت عهدی او را یوسف وار و از ناحیه یک دیکتاتور فراهم کرد و بیش از دوسال حکمرانی خوب را به شکل کارگاهی نمایش داد و مدلی عالی از رفتار سازمانی را نمایان کرد.
مسئول عقیدتی سپاه ازنا ادامه داد: دشمن ناخواسته خورشید را(امام رضا) را به ایران کشاند و در پی این هجرت یا تبعید، منظومه شمسی را به بیشه شیران رساند.
وی حضرت معصومه (س) خواهر امام رضا را به ماه تشبیه کرد و افزود: خواهر امام حضرت معصومه (س) قم را حرم قیام، جهاد و اجتهاد و براداران، بستگان و امامزادگان ایشان همانند ستارگان آسمانِ زمین ایران را در گوشه گوشه اش روشن و قطب فرهنگی آنها امن و امان و شفا و شفاعت و انرژی مثبت در ایران اسلامی عمل می‌کنند.
شیخی ابراز داشت: همین خورشید ( حضرت رضا )(ع) عاملی برای تولید سلامت و امنیت شده است و مردم در سراء و ضراء وباساء کبوتران این آستانها و عتبات هستند جواب میگیرند و توسعه میدهند و دشمن این مولفه قدرت را بهتر از ما درک کرد و داعش را مامور تخریب مشهد نموده بود غافل از اینکه تازه بقیع است که به مشهدی بزرگتر قرار است تبدیل شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: از امام رضا علیه السلام در باره تواضع و حد آن پرسش شد. حضرت فرمود: تواضع مراتبی دارد. از جمله آن که انسان قدر و منزلت و اندازه خود را بشناسد و همانجا و در همان حد متوقع باشد، آن هم با قلب سلیم و آرام. رفتارش هم با دیگران آنچنان باشد که دوست دارد چنان با او رفتار کنند. اگر بدی هم دید با نیکی پاسخم دهد. خشمش را هم بتواند رام خویش سازد. از دیگران هم درگذرد. و البته خداوند نیکوکاران را دوست دارد (مسند الامام الرضا - ع - 1/273).
خبرنگار؛ کبری دریکوند
انتهای پیام /

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
میلاد امام رضا علیه السلام، پایتخت شیعه انقلابی، محل نطق راهبردی رهبر انقلاب اسلامی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو