خودتحقیری و تصویرسازی دروغ، آبی بر آسیاب دشمن! / ایمان و امید اسلحه کارساز در جنگ روایت ها

برخی با تصویر سازی وروایت سازی در جنگ روایتها ایمانها را با گلوله های توپخانه ناامیدی هدف گیری کرده اند که گرای آن را مدام با جیغ های بنفش مانمی توانیم بجای مامی توانیم فریاد می کشند. بعضی با شارژ موقت بلندگوها ومانیتورهای مجازی دنبال نمایش چهره مخدوشی از پیشرفتهای انقلاب اسلامی هستند.
خودتحقیری و تصویرسازی دروغ، آبی بر آسیاب دشمن! / ایمان و امید اسلحه کارساز در جنگ روایت ها
1402/03/20 - 11:21
تاریخ و ساعت خبر:
149347
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - امام خامنه ای در۱۴خردادماه امسال در حرم امام خمینی فرمودند: پیشرفت های مختلف و امیدزا در کشور وجود دارد که از آینده روشن خبر می‌دهد. وقتی از امید صحبت می‌کنید برخی تلاش می‌کنند تا در این موارد خدشه وارد کنند.هر کس ایران و منافع ملی و بهبود اوضاع اقتصادی را دوست دارد و از مشکلات معیشتی و اقتصادی رنج می‌برد و میخواهد این مشکلات را اصلاح کند، هر کسی دنبال عزت ایران در نظم جدید جهانی است باید برای ترویج امید و ایمان تلاش کند. این همه حرف من با همه آحاد مردم متعهد است.»
چرا دشمن دنبال ضعیف کردن ایمان مردم می گردد.؟ چون ایمان ضعیف آینده را تیره وتار می بیند،کاملاً از همه جا ناامید می شود دشمن خوب فهمیده کجا را هدف گیری کند،وبا چه ابزاری میدان مبارزه را خالی،ونیروهای خود را در نبرد غیر هم تراز،به کف اجتماع مردم گسیل دهد از این رو نیاز است دشمن را در یک عملیات دقیق وحساب شده زمین گیر کرد.چرا که:
برخی آتش بیاران معرکه حوادث درون نظام یاب یرون نظام مدام دنبال نقاط ضعف وب رجسته سازی آنان هستند.
برخی در تب بیماری خود تحقیری منتظر هلاک شدن با سم مهلک ناامیدی هستند
برخی برای جداسازی خود از پیکر انقلاب باتعابیر خفیف اشتباه کردیم انقلاب کردیم تنور بی جیره مواجب غرب را گرم می کنند،
برخی باماله کشی جنایات طاغوتها آنها را نسخه شفابخش کشور در بهرانها معرفی می کنند.
برخی با اینکه اوج عزت را می بینند ولمس می کنند اما خود را انگار به کور وکری ولال مادر زادی می زنند تا مبادا از انقلاب بشنوند وبگویند وببینند این عین جفا بر سرسفره صاحبخانه است،
برخی با مانیتور کردن بعضی حرکت های موذیانه برخی دول منطقه ویا غربی سعی در نشان دادن پیشرفتهای نمایشی آنان و ناامید سازی نسل جوان با تعابیری همچون تحصیل به درد چه می خورد،شغل نیست،ازدواج فایده ندارد ،خودرو ومسکن دیگر مگر در خواب ببینید و...دنبال یاس وانتشار ناامیدی در بین جوانان هستند،
"برخی باترفندهای گوناگون نخ نمای بی حاصل جریان های فاسد وفاسق که دنبال جدایی دین از سیاست با فریاد دین افیون ملت هاست مجدد دنبال احیای اسلام سکولاری،واسلام بدون درد ودین بی حاصل در جهت آینده سازی وآینده نگری هستند.
"بعضی با نمایش خود شیفتگی وتمجید از غرب سعی در ارایه نسخه جمهوری آریایی وکورشی وپادشاهی بی حاصل هستند.
برخی با تصویر سازی وروایت سازی در جنگ روایتها ایمان ها را با گلوله های توپخانه ناامیدی هدف گیری کرده اند که گرای آن را مدام با جیغ های بنفش مانمی توانیم بجای مامی توانیم فریاد می کشند.
بعضی با شارژ موقت بلندگوها ومانیتورهای مجازی دنبال نمایش چهره مخدوشی از پیشرفتهای انقلاب اسلامی هستند.
برخی با وارد کردن ضربات بی اساس با پایه طرح غربی ایران واسلام را مقابل هم قرار دادند.
بعضی با شعارهای دروغین شکست سیاست های اقتصادی کشور را کشور جنگ زده اقتصادی معرفی می کنند وجوانان ومردم را با ناامیدی حواله به نسخه خارجی می کنند که خیلی وقت است که آثار آنها در حال محو شدن است.
برخی هنوز با تکیه بربادهای دیپلماسی های التماسی وحقیرانه گمان می کنند که آمریکا بناست مجدد بر سر سفره برجام بنشیند وبا آروغ از سیری تحریمهای فلج کننده کلاه نمدی برای زبان فهم های دنیا ببافد وتقدیم کند.
بعضی هنوز در تب تاب بوسه های کدخدا بردستان وپاهای خود هستند،وهمه امیدها وایمانها را می خواهند در سبد سوراخ آمریکا بچینند.
بعضی انگار عنصر ایمان،امید،توکل،رزاقیت خدا،امیدواری به فضل پروردگار،و..را در دایره المعارف خود پاک وعناصر شیطانی ،ترس،خود تحقیری،کمتر بینی،خود شیفتگی،و...را جایگزین کردند.
محسن سنجری
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
یادداشت، جنگ روایت ها،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو