حجت الاسلام کریمی تبار در یادواره شهدای بمباران خرداد۶۴:

موفقیت های صنعت موشکی ایران، لرزه بر اندام دشمن انداخته است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: موفقیت و دستاوردهای جوانان این مرز و بوم در صنعت دفاعی و موشکی، لرزه براندام دشمن انداخته که این نشان از اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی است.
موفقیت های صنعت موشکی ایران، لرزه بر اندام دشمن انداخته است
1402/03/18 - 22:21
تاریخ و ساعت خبر:
149404
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در یادواره شهدای بمباران خرداد۶۴ گفت: مردم شهرستان ملکشاهی با تقدیم ۳۸۵ شهید در دوران دفاع مقدس و به خصوص ۷۲ شهید در بمباران هوایی خردادماه ۶۴، شایستگی خود را به نظام و انقلاب نشان داده و خداوند متعال این توفیق را به مردم شهید پرور ملکشاهی، خانواده های شهدا و ایثارگران داد که برای دفاع از اسلام و لبیک گویی به نایب امام زمان(عج) تلاش و مجاهدت خود را اثبات کنند.
حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با اشاره به اینکه خداوند متعال در آیاتی از قرآن کریم، عاقبت به خیری شهدا را مورد تاکید قرار داده است، افزود: شهدا مسیر رشد و تعالی را در هر دو عالم دارند و از آنچه که خداوند به آنان فضل کرده است خوشحال هستند، شهدای ما در جایگاهی قرار دارند که ما آروز داریم در روز قیامت ما را شفاعت کنند و ما از خداوند متعال می خواهیم که ما را با شهدا محشور کند.
امام جمعه ایلام بیان داشت علی رغم تلاش های بی وقفه دشمن در جنگ ترکیبی و تحریمی، جوانان این مرز و بوم با موفقیت های چشمگیر خود در صنعت دفاعی و موشکی لرزه براندام دشمن انداخته که این نشان از اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی با اشاره به اقدامات اخیر دولت جهت رفاه مردم افزود: در آینده ای نزدیک امیدواریم بسیاری از مشکلات مردم در بخش های اشتغال، گرانی و تورم حل شود و آثار این اقدامات زیرساختی، در سفره مردم آشکار شود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ،حجت الاسلام کریمی تبار ، یادواره شهدای بمباران خرداد۶۴، پیشرفت صنعت موشکی ودفاعی ایران، ترس دشمنان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو