تجلیل فرمانده سپاه قم از بانوی ورزشکاری که حاضر به مسابقه با نماینده رژیم صهیونیستی نشد

فرمانده سپاه قم از بانوی ورزشکار قمی که حاضر به مسابقه با نماینده رژیم صهیونیستی نشد تجلیل کرد و گفت: این کار بانوی ورزشکار قمی یک جهاد تبیین است؛ زیرا در کل دنیا انعکاس پیدا می‌کند و الگویی برای ورزشکاران داخلی و خارجی است.
تجلیل فرمانده سپاه قم از بانوی ورزشکاری که حاضر به مسابقه با نماینده رژیم صهیونیستی نشد
1402/03/21 - 11:48
تاریخ و ساعت خبر:
149409
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مراسم تجلیل از خدیجه رضایی دختر ووشوکار ایرانی و اهل استان قم در دفتر فرماندهی سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام قم برگزار شد این بانوی ورزشکار قمی در مسابقات جهانی جوجیتسو که به میزبانی گرجستان برگزار شد با به رسمیت نشناختن حریفش از رژیم صهیونیستی در عین شایستگی از کسب مدال دور شد و حاضر به بازی با نماینده رژیم صهیونیستی نشد.
سردار محمدرضا موحد در مراسم تجلیل از خدیجه رضایی بانوی ورزشکار قمی که حاضر به انجام مسابقه با ورزشکار رژیم صهیونیستی نشد اظهار داشت: شخصی که ورزشی حرفه‌ای انجام می‌دهد می‌خواهد تلاش‌های خود را در میادین ورزشی به نمایش بگذارد شخصی که به‌خاطر هدف و انگیزه از قهرمانی گذشت می‌کند به قهرمانی بزرگ‌تر رسیده است که این قهرمانی در تاریخ ثبت شده است.
فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام قم ادامه داد: کار سختی است در این مقطع یک ورزشکار که با سختی و هزینه زیاد بخواهد انتخاب کند و به‌خاطر یک هدف مقدس از خواسته خودش بگذرد که این بانوی ورزشکار بسیجی قم انتخاب شایسته‌ای انجام داد.
وی تصریح کرد: به برکت امام و شهدا و جمهوری اسلامی ملت‌های مظلوم و فلسطین قوت گرفته مردم فلسطین بیش از ۷۰ سال در ظلم هستند و در ابتدا با سنگ با اسرائیل تا بن دندان مسلح مبارزه می‌کردند؛ اما امروز به برکت جبهه مقاومت موشک تولید می‌کنند امروز رژیم صهیونیستی حتی حریف باریکه غزه نمی‌شود چه برسد به جبهه مقاومت، یکی از مقدمات ظهور نابودی این رژیم منحوس است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام قم تأکید کرد: این کار بانوی ورزشکار قمی یک جهاد تبیین است؛ زیرا در کل دنیا انعکاس پیدا می‌کند و الگویی برای ورزشکاران داخلی و خارجی می‌شود.
همچنین زینب فرخ مسئول خواهران بسیج سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام قم گفت: باعث خوشحالی است که یک ورزشکار بانو از قم با این حریت در مقابل دشمن می‌ایستد، ایشان الگوی عملی مبارزه با صهیونیسم هستند و آن را در مقابل جهانیان به نمایش گذاشتند‌‌.
فرخ بیان داشت: امیدوارم زمینه مهیا باشد بیشتر و شخصیت‌های این چنینی را بیشتر داشته باشیم نمونه عملی و از تجربیات تخصصی و از ایمانشان در عرصه‌های ورزشی بهره ببریم.
در ادامه اعظم طراوتی مدیر بخش خواهران تربیت‌بدنی بسیج و سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام قم گفت: تصمیم این بانوی ورزشکار بسیار مهم بود و‌ اراده قوی باعث این تصمیم شد در لفظ آسان است؛ اما این بانو در صحنه ورزش نشان داد در جبهه مقاومت حضور دارد که این باعث افتخار است.
این آیین به همت واحد تربیت بدنی سپاه و بسیج سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام استان قم انجام شد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فرمانده سپاه قم، بانوی ورزشکار قمی ، عدم رسمیت ورزشکار رژیم صهیونیستی، حمایت از فلسطین،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو