بزرگان طایفه شهرستان هلیلان هتک حرمت امامزادگان را محکوم کردند

اعلام برائت و محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن عظیم و حرم امامزادگان(سید یوسف و سید حبیب) علیهما السلام توسط یکی از بزرگان طایفه ی شهرستان هلیلان استان ایلام
بزرگان طایفه شهرستان هلیلان هتک حرمت امامزادگان را محکوم کردند
1402/03/22 - 10:30
تاریخ و ساعت خبر:
149464
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - ظهر روز جمعه تصاویر از سوی برخی کاربران و زائران بقاع متبرکه امامزاده سید یوسف (ع) و سید حبیب (ع) که در فاصله ۶ کیلومتری از هم قرار دارند، در فضای مجازی پخش شد که این تصاویر حکایت از سوختن ساختمان داخلی این دو بقعه متبرکه در مسیر جاده آبدانان به دهلران در استان ایلام داشت.
همان ساعات اولیه امام جمعه شهرستان دهلران، این دست حرکات را غیرانسانی و غیر دینی دانست و افزود: سال‌های متمادی است این دو امامزاده مورد احترام مردم بوده و جایگاه بالایی نزد مردم دارند.
طی چند روز گذشته که افکار عمومی نسبت به این عمل غیرانسانی جریحه دار شده است ، افراد مختلفی من جمله کاربران فضای مجازی نسبت به آن واکنش نشان داده اند.
در همین راستا یکی از بزرگان طوایف شهرستان هلیلان با تهبه فیلی هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن عظیم و حرم امامزادگان(سید یوسف و سید حبیب) علیهما السلام را محکوم کرد.

اینگونه کینه‌توزی ها و نفرت پراکنی ‌ها بدون شک نشانه ضعف و استیصال در برابر انوار تابناک هدایت الهی است که باعث جریحه دار شدن احساسات میلیون ها مسلمان و موحدان و باورمندان به کتب آسمانی و خدای مهربان شده است.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
هتک حرمت، امامزادگان سید یوسف (ع) و سید حبیب (ع) ، آتش زدن امامزاده، هتک حرمت قرآن، محکومیت توهین به قران و امامزادگان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو