اردوی تفریحی و تبیینی بانوان دامغانی در مازندران

برنامه تفریحی تحت عنوان اردوی تفریحی، فرهنگی و ورزشی با حضور ۳۵۰ بانوی دامغانی در سرخگریوه استان مازندران برگزار شد.
اردوی تفریحی و تبیینی بانوان دامغانی در مازندران
1403/03/19 - 12:43
تاریخ و ساعت خبر:
194289
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - استان سنان، اردوی تفریحی، فرهنگی و ورزشی با حضور 350 بانوی دامغانی در سرخگریوه استان مازندران برگزار شد.
سعیده همتی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان نیز که در این اردوی حضور داشت، گفت: هدف از شرکت در این برنامه‌ها در جامعه این است که نقش‌آفرینی بانوان را پررنگ‌تر از قبل با نگاه آگاهانه و بصیرتی حفظ کنیم و با حضور در جمع بانوان و دختران جوان بتوانیم گره‌ای از مشکلات را حل کنیم
وی مسیر حرکت به سوی پیشرفت را ادامه دادن راه شهید جمهور کشورمان دانست و گفت: از اقدامات ایشان، روایات خدمتی ست که در تراز انقلاب اسلامی بود و ما که منتصب این دولت هستیم، برای خدمت کردن به مردم تلاش کنیم
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان تصریح کرد: این مردم شایسته خوبی هستند و ما با برقراری ارتباط با این عزیزان بتوانیم انتقال‌دهنده تجربیاتشان در جمع بانوان باشیم.
بر اساس این گزارش، در این اردوی تفریحی، مسابقات فرهنگی، اهدای جوایز به بانوان کارآفرین و دختران نوجوان استفاده از پزشک طب سنتی جهت درمان‌های سرپایی و سخنرانی مشاوران خانواده انجام شد.
#اردو
#دامغان
#بصیرت

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اردو، بانوان، تبیین، دامغان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سمنان
V
آرشیو