با رویکرد الگوبرداری از نهضت روشنگری برگزار شد:

نشست هم‌اندیشی کارکنان حوزه معاونت سوادآموزی استان سمنان برای مشارکت حداکثری در انتخابات

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش سمنان در جلسه هم‌اندیشی کارکنان این حوزه بر تداوم نهضت سوادآموزی و الگوبرداری از نهضت روشنگری و مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کرد.
نشست هم‌اندیشی کارکنان حوزه معاونت سوادآموزی استان سمنان برای مشارکت حداکثری در انتخابات
1403/03/19 - 12:38
تاریخ و ساعت خبر:
194293
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - استان سمنان، زینب داودی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان در جمع کارکنان این‌حوزه ضمن تسلیت و تعزیت شهادت شهدای خدمت و سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) و قیام خونین پانزدهم خرداد بر تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت، تأکید و با برشمردن خدمات دولت سیزدهم و تلاش‌های شهیدِ جمهور، اظهار کرد: شاخصه شهید رئیسی و یارانش، تشخیص به‌موقع و اقدام به وقت بود و علاوه بر از خودگذشتگی مبتنی بر دینداری، بر اساس شرایط زمان با نهایت تلاش درصدد رسیدن به اهداف تعیین‌شده بود.
وی افزود: ما باید با سرمشق قرار دادن منش و رفتار این عزیزان، شرایط جامعه را شناخته و بر مبنای آن اقدام به‌ عمل داشته باشیم.
داودی یادآور شد: همان‌گونه که روزی دغدغه حضرت امام راحل، افزایش سطح سواد مردم و تشکیل نهضت سوادآموزی در ایران بود، امروز زمان آن رسیده تا بر لزوم آموزش انواع سواد تلاش کرده و با توجه به اقتضائات زمان در این ماه پیشِ رو، علاوه بر دغدغه سواد پایه، نهضت سوادآموزی دنباله‌رو نهضت روشنگری باشد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انتخابات،مشارکت، نهضت روشنگری، سمنان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سمنان
V
آرشیو