مسئول امور بانوان و خانواده در آموزش و پرورش استان سمنان منصوب شد

مژگان مرادی به عنوان مسئول امور بانوان و خانواده در آموزش و پرورش استان سمنان معرفی و منصوب شد.
مسئول امور بانوان و خانواده در آموزش و پرورش استان سمنان منصوب شد
1403/03/19 - 12:41
تاریخ و ساعت خبر:
194290
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - استان سمنان، مژگان مرادی با حکم سیدجمال وزیری مدیرکل آموزش و پرورش سمنان به‌ سمت مسئول امور بانوان و خانواده این اداره‌‌کل منصوب شد.
مدیرکل آموزش و پرورش سمنان در حکم مرادی آورده است: امید که با استعانت از خداوند متعال، پیروی از منویات و مطالبات مقام معظّم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب و پیگیری سیاست‌های رئیس جمهور، مقام عالی وزارت و اداره‌کل متبوع با رعايت اصول «عدالت‌محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستيزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی به‌منظور تحقق سند تحول بنيادين در انجام شرح وظايف سازمانی مؤفق و مؤيد باشيد.
وزیری در ادامه این حکم به‌منظور دستيابی به اهداف تعليم و تربيت در راستای سياست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بر فراهم‌سازی زمينه‌های ارتقاء شغلی و حرفه‌ای بانوان، ارائه نظرهای مشورتی با هدف بهبود جايگاه بانوان فرهنگی و دختران دانش‌آموز، برنامه‌ريزي و ارائه گزارش لازم به مراجع پیگیری‌کننده در موضوع خانواده و جوانی جمعیت، نظارت مستمر بر فعاليت‌های انجمن‌های مدارس، مراکز راهنمايی و مشاوره، دوره‌های آموزش خانواده، همکاری و پیگیری درخصوص برگزاری مراسم مربوط به بزرگ‌داشت هفته پیوند، هفته خانواده و... در سراسر استان، بررسی و تجزیه و تحلیل گزارش‌های دریافتی فصلی و سالانه از فعالیت‌های امور بانوان ادارات شهرستان و مناطق تابعه و ارائه نتایج به مسئولان مافوق تأکید کرد.
گفتنی است، مسئول جدید امور بانوان و خانواده آموزش و پرورش استان دارای مدرک کارشناسی ارشد روان‌شناسی تربیتی با دو سال سابقه خدمت، آموزشیار نهضت سوادآموزی، مدیر مرکز نهضت سوادآموزی شهرستان سمنان، آموزگار مدرسه امام حسن‌مجتبی(ع) سمنان، آموزگار مدرسه سما سمنان، آموزگار مدرسه مریم مهدیشهر و مدرس دوره آموزشی طرح شهید همت ویژه معلمان دوره ابتدایی را در کارنامه شغلی خود دارد.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مژگان مرادی، آموزش و پرورش، بانوان، خانواده
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سمنان
V
آرشیو