همزمان با روز معلم؛

نیکوکاران شاهرودی با آزادسازی معلم زندانی درس محبت را پس دادند

نیکوکاران شاهرودی در روز معلم با آزادسازی یک معلم باتجربه که به دلیل مشکلات مالی در زندان بود درس محبت را به دانش آموزان آموختند.
نیکوکاران شاهرودی با آزادسازی معلم زندانی درس محبت را پس دادند
1403/02/12 - 11:44
تاریخ و ساعت خبر:
192775
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از استان سمنان، امید کهربایی، مدیرکل زندان‌های استان سمنان همزمان با روز معلم از آزادی یک معلم باسابقه در روز معلم خبر داد و گفت: با توجه به اینکه روز معلم را در پیشرو داشتیم و یک خانم معلم باسابقه در زندان شاهرود به دلیل مشکلات مالی به زندان افتاده بود تلاش برای آزادی وی از سوی زندان صورت گرفت.
کهربایی با بیان اینکه باهمت و پیگیری مددکاران زندان و رئیس زندان شاهرود چندین جلسه با شکات برگزار شد، تصریح کرد: این جلسات با حضور معتمدین، مددکاران و رئیس زندان شاهرود برگزار شد تا زمینه آزادی این بانوی معلم فراهم شود که متأسفانه رضایت اخذ نشد.
مدیرکل زندان‌های استان سمنان با اشاره به اینکه تلاش همکاران ما در زمینه آزادی این معلم متوقف نشد، عنوان کرد: با پیگیری‌های متعدد رئیس زندان شاهرود و همت خیران مبلغ 300 میلیون تومان توسط یک مرکز خیریه پرداخت و مبلغ 367 میلیون تومان دیگر توسط خیران و ستاد دیه استان به جهت آزادی پرداخت شد.
وی با بیان اینکه جای معلمان در زندان نیست، تشریح کرد: معلمان از جایگاه بسیار والای برخوردار هستند و جایگاه معلم در کلاس درس است به همین دلیل باهمت بسیار خوب خیران این معلم باسابقه در روز معلم آزاد و در جمع دانش آموزان خود حاضر شد.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
شاهرود، معلم، زندان، دیه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سمنان
V
آرشیو