تحلیلگر مسائل روز

اهانت نشریه فرانسوی به رهبر معظم انقلاب نشانه استیصال غرب در برابر نفوذ کلام رهبری است

فعال رسانه ‌ای و تحلیلگر مسائل روز گفت: اقدام موهن نشریه فرانسوی نشان می دهد، دشمنان از عدم همراهی بانوان ایران و نفوذ کلام رهبر انقلاب ناراحت هستند.
اهانت نشریه فرانسوی به رهبر معظم انقلاب نشانه استیصال غرب در برابر نفوذ کلام رهبری است
1401/10/18 - 13:18
تاریخ و ساعت خبر:
144246
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مریم قدیمی فعال رسانه ‌ای و تحلیلگر مسائل روز در گفتگو با خبرنگار "طنین یاس" گفت: اقدام موهن نشریه فرانسوی نشان می دهد، دشمنان از عدم همراهی بانوان ایران و نفوذ کلام رهبر انقلاب ناراحت هستند.
وی ادامه داد: بانوان با شعار "زن، زندگی و آگاهی"، خط بطلانی بر دروغ های مجازی دشمن کشیدند و پشت ولایت ایستادند.
قدیمی افزود: انتهای جاده بی بند و باری، هرزگی و نابودی است و غرب از این سناریو شکست خورده و می خواهد زن مسلمان ایرانی را نیز فریب دهد.
این کارشناس تصریح کرد: اقدامات دشمن نشان از خشم استکبار از ایران قوی دارد زیرا بصیرت و آگاهی، خط مردم را از فتنه گران جدا کرد.
وی گفت: امروز بانوان رسالت بسیار سنگینی در عرصه جهاد تبیین دارند زیرا دشمن می خواهد با دروغ مجازی، نسل جوان را از ما بگیرد.
قدیمی ادامه داد: حجاب برای زن در جامعه امنیت، جایگاه و حریم مشخص می کند، از طرف دیگر بانوانی که حجاب کاملی ندارند، دائم در فشار هستند و آرامش شان را در درگیری با زرق و برق ها از دست می دهند.
این کارشناس بیان کرد: زن در غرب کالایی است که خرید فروش می شود و هیچ ارج و منزلتی ندارد و استکبار از این مهم ضربات جبران ناپذیری دیده است.
وی تاکید کرد: اسلام با حفظ حجاب برای زن ارزش و منزلت قائل شده است و حفظ این رسالت بر عهده بانوان می باشد.
قدیمی افزود: دشمن سالها برای بی حجابی و بی بند و باری زن مسلمان ایرانی، نقشه کشیده و آرام آرام در حال پیاده سازی سناریوی خود است.
این کارشناس تاکید کرد: فتنه اخیر، جنگ دشمن را در زمینه سایبری علنی کرد، بنابراین ضرورت همگانی کردن سواد رسانه از نان شب واجب‌تر است.
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: جنگ روایت های دشمن بسیار جدی است و سلاح این جنگ آگاهی است، بنابراین برای مقابله با این نبرد باید خود را مجهز به دانش کنیم تا فریب دشمن را نخوریم.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
شعار « زن ، زندگی،آزادی، توهین به مقدسات، نشریه فرانسوی شارلی ابدو
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو