برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی در راستای تحقق محله اسلامی

مرتضی میرآقایی فرمانده سپاه ناحیه سنندج ر همایش سبک زندگی اسلامی و خانواده پایدار از مرمت و نوسازی دو مدرسه ی بشارت و نیایش و رنگ آمیزی بیش از 40 کلاس درس، تهیه و توزیع بیش از سه هزار جلد کتاب آموزشی در فقه امام شافعی در مساجد، رایزنی کارگروه اشتغال طرح کرامت با مراکز فنی حرفه ای و برگزاری 15 جلسه آموزشی و تخصصی برای خانم های بی بضاعت و برپایی نمایشگاه صنایع دستی، خبرداد.
برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی در راستای تحقق محله اسلامی
1401/11/17 - 13:00
تاریخ و ساعت خبر:
145045
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از کردستان، مرتضی میرآقایی فرمانده سپاه ناحیه سنندج پیش از ظهر امروز در همایش سبک زندگی اسلامی و خانواده پایدار که در راستای تحقق محله اسلامی و به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد حضرت خدیجه (س) سنندج برگزار شد اظهار داشت: امروز که در محله ای به نام محله اسلامی در قالب طرح کرامت قرار داریم اقدامات خوبی صورت گرفته است که می توان به اهم این اقدامات اشاره کرد.
وی گفت: مرمت و نوسازی دو مدرسه ی بشارت و نیایش و رنگ آمیزی بیش از 40 کلاس درس، تهیه و توزیع بیش از سه هزار جلد کتاب آموزشی در فقه امام شافعی در مساجد، رایزنی کارگروه اشتغال طرح کرامت با مراکز فنی حرفه ای و برگزاری 15 جلسه آموزشی و تخصصی برای خانم های بی بضاعت و برپایی نمایشگاه صنایع دستی، مشاوره و پیگیری افرادی که در آستانه طلاق هستند، برگزاری 8 کارگروه فنی تخصصی با حضور جوانان نخبه و برگزاری بیش از 3 دوره ی تخصصی برای مدیران محله اسلامی هم از جمله اقداماتی است که در محله اسلام آباد سنندج انجام شده است.
حضرت علی(ع) الگوی تمام نمای اخلاق است
در ادامه حجت الاسلام علی جعفرنژاد نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان هم در ادامه ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: علت همه ی دشمنی های دشمنان به خاطر بی نظیر و وقوی بودن و پیشوی این انقلاب است.
وی گفت: امام خمینی (ره) با اخلاص خودشان در این مقطع تاریخی کاری انجام دادند که خیلی ها حسرت تشکیل این چنین حکومتی را داشتند اما دشمنان بعد از 44 سال فهمیدند که نمی شود این انقلاب را ساقط کرد لذا به دنبال این هستند که جلوی الگوگیری از ملت های دیگر از این انقلاب را بگیرند اما جمهوری اسلامی ایران همانند همیشه با قوت به مسیر خودش ادامه می دهد.
وی اضافه کرد: اگر مقایسه ای بین انقلاب و ولایت و حاکمیت ولی فقیه بر حکومت شاهان قبل داشته باشیم به وضوح خواهیم دید که قبل از انقلاب و در حکومت پهلوی چه اتفاقاتی رُخ داد به طوریکه یک میلیون و 100 کیلیومتر از مساحت کشور ما جدا شد و به بهانه های مختلف به کشورهای دیگر واگذار شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش به شخصیت امام علی (ع) اشاره کرد و گفت: در دنیای امروز که معنویت گمشده بشریت بوده امیرالمؤمنین علی علیه السلام الگوی همیشگی است که می توان همه کمالات را در او سراغ گرفت و بدان ها اقتدا کرد.
وی گفت: ساده زیستی، شجاعت، زهد، لطافت روحی از ویژگی‌های بارز این امام بزرگوار بود و نمی‌توان فردی را یافت که همه این صفات را به صورت مشترک داشته باشد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
همایش سبک زندگی اسلامی در راستای تحقق محله اسلامی ،مرتضی میرآقایی فرمانده سپاه ناحیه سنندج ، خدمات سپاه به مردم کردستان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو