سیره زندگی حضرت علی اکبر(ع)بهترین الگو برای نسل جوان است

مسئول اساتید و مربیان سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان گفت:سیره زندگی حضرت علی اکبر(ع)بهترین الگو برای نسل جوان است.
سیره زندگی حضرت علی اکبر(ع)بهترین الگو برای نسل جوان است
1401/12/14 - 11:09
تاریخ و ساعت خبر:
145757
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - زنجان- حجت الاسلام اسلام مردانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه،با اشاره به سیره اخلاقی حضرت علی اکبر(ع) اظهار کرد:حضرت علی اکبر(ع)بهترین الگو برای همه بخصوص نسل جوان است.
حجت الاسلام مردانی با اشاره به اینکه یکی از بهترین روش های تربیتی در سطح جامعه معرفی الگو است،افزود:طبق آیه ۲۱ سوره احزاب "لَقَدْ کَانَ لَکُمْ فِي رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ لِمَنْ کَانَ يَرْجُو اللَّهَ وَالْيَوْمَ الْآخِرَ وَذَکَرَ اللَّهَ کَثِيرًا :البته شما را به رسول خدا (چه در صبر و مقاومت با دشمن و چه دیگر اوصاف و افعال نیکو) اقتدایی نیکوست، برای آن کس که به (ثواب) خدا و روز قیامت امیدوار باشد و یاد خدا بسیار کند"معرفی الگو فرموده خداوند متعال است.
وی با بیان اینکه همه افراد جامعه برای خود الگویی دارند و این مهم تنها منوط به جامعه ما نمی باشد،خاطرنشان کرد:الگو قرار دادن سبک زندگی حضرت علی اکبر(ع) به صورت عینی سبب موفقیت نسل جوان در همه امور است.
وی با اشاره به ویژگی های اخلاقی آن حضرت گفت:رعایت صداقت،ادب، احترام به بزرگترها حتی تا آخرین لحظه زندگی و نحوه رفتار و گفتار از ویژگی های شخصیتی بارز حضرت علی اکبر(ع)است.
حجت الاسلام مردانی در پایان توسل و تمسک از اهل بیت را راه نجات بشریت دانست و افزود:بهترین راهکار برای عبور از دریای فتنه‌ها و پیشرفت در تمامی مراحل زندگی تمسک به اهل بیت و الگو قرار دادن این بزرگواران است.
انتهای پیام/-*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
میلاد حضرت علی اکبر(ع)، الگوی نسل جوان، روز جوان، زنجان، مسئول اساتید و مربیان سپاه انصارالمهدی عج زنان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو