رئیس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی کشور:

۲ تولیدکننده بزرگ اسباب‌بازی کشور در البرز یک ظرفیت بی بدیل است

رئیس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی کشور گفت: مسئولین استانی ظرفیت تولیدکنندگان بومی را دریابید؛ ۲ تولید‌کننده برتر اسباب‌بازی کشور، البرزی هستند.
۲ تولیدکننده بزرگ اسباب‌بازی کشور در البرز یک ظرفیت بی بدیل است
1402/02/23 - 22:46
تاریخ و ساعت خبر:
148199
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش گروه استانی «زنان نیوز»؛ آیدین مهدی‌زاده، رئیس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی کشور در جلسه هم‌اندیشی جشنواره ملی اسباب‌بازی استان در سالن جلسات شهدای دولت استانداری کرج گفت: حضور مسئولین البرزی در این نشست نشان از اهمیت و درک لزوم برگزاری جشنواره اسباب‌بازی در سطح ملی به میزبانی استان البرز است.

وی ادامه داد: امروز توجه و اهمیت به کودک یکی از مهمترین برنامه دولت‌ها و مورد تأکید مقامات کشوری قرار گرفته است.

مهدی‌زاده افزود: سال جاری بعد از ۸ سال میزبانی جشنواره ملی اسباب‌بازی در پایتخت با تعامل مسئولین کشوری به استان‌ها واگذار شده و البرز به دلیل نزدیکی به پایتخت به عنوان اولین استان برای برگزاری این جشنواره انتخاب شد.

این مسئول تصریح کرد: لزوم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی با توجه به خلاء سرگرمی در کشور در استان‌ها به شدت حس می‌شود.

وی گفت: در این جشنواره بزرگترین تولیدکنندگان اسباب‌بازی کشوری حضور دارند که جالب است در میان این‌ها ۲ نفر البرزی هستند.

مهدی‌زاده ادامه داد: مسئولین استانی باید در این جشنواره توجه ویژه‌ای به تولیدکنندگان بومی البرزی در حوزه اسباب‌بازی داشته باشند و آن‌ها را در این جشنواره دعوت کنند و در جلسات هم‌اندیشی این جشنواره این تولیدکنندگان حضور داشته باشند.

این مسئول افزود: با برگزاری این جشنواره میزان قدرت و توان موجود را ارزیابی می‌کنیم و می‌توانیم البرز را به عنوان پایلوت و الگو برای جشنواره‌های استانی اسباب‌بازی انتخاب کنیم.

وی تأکید کرد: استقبال بسیار خوب شهروندان البرزی از نمایشگاه اسباب بازی سال گذشته و تماس مکرر مخاطبان برای برگزاری مجدد این نمایشگاه ما را بر آن داشت که این جشنواره را در سال جاری به میزبانی استان البرز برگزار کنیم.

مهدی‌زاده بیان کرد: مسئولین استانی ظرفیت تولیدکنندگان بومی را دریابید، زیرا ۲ تولید‌کننده برتر اسباب بازی کشور، البرزی هستند و این مهم برای ایران کوچک یک ظرفیت است.

این مسئول گفت: از تمامی هم وطنان سراسر کشور دعوت می‌کنم که از جشنواره اسباب‌بازی دیدن کنند زیرا علاوه بر نمایشگاه، برنامه‌های بی‌نظیر فرهنگی برای خانواده‌ها تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اسباب بازی، سرگرمی، البرز
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو