اجتماع مدافعان حریم خانواده در امامزاده لطیف(ع) نسیم شهر

اجتماع مدافعان حریم خانواده صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه بخش بوستان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، فرماندهان حوزه و بانوان بسیجی در امامزاده لطیف(ع) نسیم شهر بهارستان برگزار شد.
اجتماع مدافعان حریم خانواده در امامزاده لطیف(ع) نسیم شهر
1403/04/24 - 19:16
تاریخ و ساعت خبر:
195640
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - در مراسم اجتماع مدافعان خانواده حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه بهارستان بخش بوستان ضمن گرامیداشت حادثه گوهرشاد و هفته عفاف و حجاب گفت: خداوند در قرآن کریم می فرماید: من دو امانت را برای شما به جا می‌گذارم یکی قرآن و دیگری ائمه اطهار است.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه بیان کرد: قرآن درمانگاه است و باید از کلام وحی آن استفاده کرد‌‌. قرآن فقط برای مراسمات خاص، بوسیدن و درکنار خانه گذاشتن نیست بلکه باید آن را بخوانیم تدبر،تفکر ودر زندگی از کلام وحی برای بهتر شدن وراهنمای زندگی استفاده کنیم.
امام جمعه درادامه افزود: قرآن در سوره مبارکه نور و احزاب تکلیف بانوان را مشخص کرده است و عفاف و حجاب از ضروریات دین است و همه بانوان در این زمینه مکلف هستند. بانوانی که بعضا در جامعه ما در ارتباط با موضوع عفاف و حجاب بی مبالاتی می کنند چند دسته هستند؛ یک سری از این خواهران خوش ذات هستند و فقط حجاب رعایت نمی‌کنند که این هم با امر به معروف و نهی از منکر اصلاح خواهد شد.
وی در آخر اظهار داشت :حجاب برای بانوان یک کرامت، شرافت و ارزش است بانوان ما رعایت حجاب و عفاف را افتخا و آن را ارزش و کرامت می دانند‌.
لازم به توضیح است در حاشیه مراسم اجتماع مدافعان حریم غرفه‌های با عنوان نقاشی کودکان، ملزومات حجاب، هنرهای دستی، مشاوره آسیب های اجتماعی و خیمه گاه زینبی نیز برپا شد.



انتهای پیام / * ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مدافعان حریم خانواده، نسیم شهر، امام جمعه بهارستان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تهران
V
آرشیو