خلاقیت و نوآوری در جشنواره پوشاک اسلامی ایرانی تن پوش نور

جشنواره پوشاک ایرانی اسلامی تن پوش نور با مشارکت بیش از 700 نفر از فعالان حوزه پوشاک در مجتمع فرهنگی اجتماعی ایوان ری در حال برگزاری است.
خلاقیت و نوآوری در جشنواره پوشاک اسلامی ایرانی تن پوش نور
1403/04/12 - 07:24
تاریخ و ساعت خبر:
195137
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از استان تهران؛ جشنواره پوشاک ایرانی اسلامی تن پوش نور با هدف ترویج فرهنک ایرانی اسلامی به همت بسیج جامعه زنان سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران و با مشارکت بیش از 700 نفر از فعالان حوزه پوشاک در مجتمع فرهنگی اجتماعی ایوان ری در حال برگزاری است.
مراسم افتتاحیه جشنواره تن پوش نور دوشنبه 11 تیر با حضور معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، مدیر کل امور بانوان استانداری تهران، فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران و جمعی از فعالان حوزه پوشاک برگزار شد.
سمیه ناصریان مسئول جامعه زنان استان تهران بیان کرد: در این جشنواره میزبان بیش از 700 نفر از طراحان مد و لباس کشور به ویژه از بخش دانش آموزی، مزون داران و آموزشگاه ها هستیم که خلاقیت و نوآوری را در آثار خودشان به نمایش گذاشتند.
وی افزود: طی یک سال اخیر آثار در قالب جشنواره های شهرستانی به نمایش گذاشته شد و در حال حاضر جشنواره نهایی در سطح استان تهران طی سه روز برگزار و پس از داوری طرح ها در روز اختتامیه از برترین ها تجلیل به عمل می آید.
مدیر کل امور بانوان استانداری بیان کرد: این رویداد یک اتفاق بسیار ارزشمند برای ایده پردازی و طراحی لباس های ایرانی اسلامی توسط فعالان این عرصه است.
وی با تاکید بر طرح های حمایتی این جشنواره مطرح کرد: برگزیدگان علاوه بر دریافت هدایا و وام های حمایتی، برای تولید مدل های ارائه شده می توانند از طریق کارگاه های خیاطی که دفتر بانوان استانداری تهران در بعضی از فرمانداری ها فعال کرده است، طرح های خود را عرضه و به تولید انبوه برسانند.
دکتر جعفری ادامه داد: همچنین برگزیدگان می توانند در رویدادهای تخصصی که توسط بانوان فرمانداری حمایت می شود، شرکت کنند و محصولات خود را به عموم مردم و خصوصا تولید کنندگان انبوه عرضه کنند.
وی همچنین از امکان فروش مجازی محصولات در برنامه باسلام خبر داد و بیان کرد: با تولید کنندگان پارچه به صورت عمده نیز مذاکراتی انجام می دهیم تا در تهیه مواد اولیه بدون واسطه تسهیلاتی دریافت کنند و قیمت تمام شده نیز برای مصرف کنندگان مقرون به صرفه باشد.
شایان ذکر است در حاشیه این نمایشگاه بیش از 40 غرفه فروش پوشاک عفیفانه از تولیدکنندگان برتر استانی محصولات خود را به فروش می رسانند.
شایان ذکر است این جشنواره به مدت سه روز از 11 الی 13 تیر در مجتمع فرهنگی هنری ایوان ری در حال برگزاری است.
انتهای پیام / *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جشنواره تن پوش نور، جشنواره پوشاک ایرانی اسلامی، نمایشگاه مد و لباس، استان تهران
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تهران
V
آرشیو