با حضور وزیر بهداشت؛

کتاب «کارنامه سلامت» رونمایی شد

کتاب «کارنامه سلامت» (دستاوردهای وزارت بهداشت در دولت سیزدهم) طی مراسمی با حضور وزیر بهداشت رونمایی شد.
کتاب «کارنامه سلامت» رونمایی شد
1401/05/22 - 19:10
تاریخ و ساعت خبر:
140659
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی نظام سلامت، عصر پنجشنبه ۲۰ مرداد با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت و علی بهادری جهرمی سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در محل وزارت بهداشت برگزار و کتاب «کارنامه سلامت» (دستاوردهای وزارت بهداشت در دولت سیزدهم) طی این مراسم رونمایی شد.
در این نشست، وزیر بهداشت بر ضرورت جهاد تبیین در حوزه دستاوردهای دولت مردمی از جمله خدمات بهداشتی و درمانی و توزیع عادلانه سلامت در اقصی نقاط کشور تاکید کرد و خواستار تدوین پیوست رسانه‌ای و انعکاس بهنگام هر رویداد متناسب با جامعه هدف شد.
عین اللهی با بیان اینکه امیدبخشی موجب افزایش حضور مردم در صحنه و خنثی شدن اقدامات توطئه آمیز دشمنان علیه کشور می‌شود، افزود: روابط عمومی‌ها می‌توانند با تبیین مؤثر پیشرفت‌های کشور در همه حوزه‌ها از جمله سلامت، امید آفرینی کنند.
وی، ارتباطات سلامت را عرصه‌ای علمی و تأثیر آن بر شاخص‌های حوزه سلامت را با اهمیت توصیف کرد و افزود: پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت منبع رسمی و مرجع قابل استناد اخبار حوزه سلامت است که سایر نهادها برای دریافت آخرین اخبار و اطلاعات این حوزه می‌توانند از آن استفاده کنند.
در ادامه، علی بهادری جهرمی سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، با بیان اینکه اطلاع رسانی به مردم امری مستمر است، افزود: حوزه اطلاع رسانی در وزارت بهداشت از سایر حوزه‌ها متمایز است و در این حوزه باید با جدیّت برنامه ریزی و اقدام شود، چراکه کارکنان نظام سلامت عمدتاً از نخبگان و افراد تأثیر گذار در جامعه اند و دریافت کنندگان خدمات این حوزه را نیز اقشار گوناگون مردم و بعضاً بیماران و طیف‌های آسیب پذیر تشکیل می‌دهند.
وی با قدردانی از عملکرد وزارت بهداشت در یک سال اخیر، گفت: به دلیل اهمیت و تأثیرگذاری حوزه سلامت از مجموعه روابط عمومی‌های حوزه وزارت بهداشت انتظار می‌رود دستاوردهای دولت در سایر حوزه‌ها را نیز به مخاطبان خود منتقل کنند.
در پایان این نشست کتاب کارنامه سلامت (دستاوردهای وزارت بهداشت در دولت سیزدهم) رونمایی شد.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رونمایی کتاب،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
ادبیات و نشر
V
آرشیو