شناخت استعداد، تلاش و صبوری در رسیدن به هدف، رمز موفقیت بانوی کارآفرین دورودی

بانوی جوان و کارآفرین دورودی با شناخت ظرفیت های موجود در شهرستان و پرورش استعدادهای هنری خود توانسته است با تلفیق هنر و سلیقه و صبوری ، در مدت زمان کمتر از 3 سال کارگاه 30 متری چرم دوزی خود را به کارگاهی 140 متری با 10 کارآموز تبدیل کند.
شناخت استعداد، تلاش و صبوری در رسیدن به هدف، رمز موفقیت بانوی کارآفرین دورودی
1401/11/08 - 09:27
تاریخ و ساعت خبر:
144867
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - راضیه رفیق دوست بانوی جوان دو رودی است که از سال ۱۳۹۸ با مکان ۳۰متری و سرمایه ده میلیون تومانی فعالیت اقتصادی تولید محور خود را آغاز کرده است. وی با توکل به خدا، تلاش و شناخت استعدادهای هنری اش توانسته است کارگاه خود را با نام تجاری "عزال "به ۱۴۰متر برساند .
خانم رفیق دوست که اکنون تجربه کاری اش به اندازه ای است که می تواند آن را به سایر علاقمدان چرم و محصولات چرمی انتقال دهد در کارگاه خود 10 بانوی کارآموز را هدایت و معلمی می کند.
از جمله محصولات تولیدی"چرم غزال" شامل کمربند، کیف، کفش، کاورماشین، تابلوهای چرمی ، نعل اسب، کاور موبایل، جاسوییچی، دستبند و.... است.
این بانوی کارآفرین این روزها با تلاش و پشت کار درحال ثبت برند تجاری محصولات کارگاه خود است . محصولاتی که به صورت عمده با عمده فروش های بزرگ استان های تهران ، آذربایجان غربی ،اهواز و... به دست خریداران می رسد.
راضیه خانم اکنون قرادادی با هلدینگ بزرگ کمیته امداد با تعداد۵۰۰۰ جفت کیف و کفش انعقاد کرده که به نظر از موفقیت های بزرگ وی حوزه فعالیت های کلان تجاری است.
وی در چندین جشنواره و نمایشگاه موفق به اخذ رتبه اول کارآفرینی در استان لرستان شده و به نمایشگاه بین المللی در کشور عراق نیز دعوت شده است .








گزارش راضیه کهزادی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بانوان کارآفرین، محصولات چرمی، چرم غزال ، استان لرستان، راضیه رفیق دوست
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو