ناشی گری علینژاد کار دستش داد/ توهم بیمارگونه لیدری اپوزیسیون خانم ضدانقلاب

اخیرا عکسی از مصی علینژاد یکی از ضدانقلابیون منشور همبستگی که بیشتر منشور گسست معاندین بود، توسط خود وی در صفحه شبکه اجتماعی اش منتشر شده که بسیار بحث برانگیز است.
ناشی گری علینژاد کار دستش داد/ توهم بیمارگونه لیدری اپوزیسیون خانم ضدانقلاب
1402/02/13 - 22:24
تاریخ و ساعت خبر:
147760
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - یکی از افرادی که عکس علینژاد آنهم در صحن سازمان ملل و پشت تریبون و با ژست سخنرانی و عکسی که از " مهسا امینی" در دستش، باعث تعجب مفرط وی شده، در تلاشی قابل توجه سعی کرده واقعیت این ماجرا را بسنجد.
وی نه فیلم سخنرانی از علینژاد دیده و نه با بررسی لیست سخنرانان حاضر در سازمان ملل اثری از وی جسته است. دست آخر تنها چیزی که از علینژاد یافته، حضور وی در سازمان ملل به همراه یک جمع و گروه خاص به عنوان تماشاچی بوده است. او وقتی همه اطلاعاتی که راجع به حضور افراد و سخنرانان و ... در سازمان ملل را وارسی کرده بدون نتیجه از این عنصر ضدانقلاب پرسیده است که واقعا حقیقت این عکس که بیشتر فتوشاپ و ساختگی است، چیست؟
با نگاهی ساده به صحن و تریبون سازمان ملل جعلی بودن این عکس به خوبی مشخص است. دیوار پشت علینژاد آنقدر کوتاه است که بسیاری را به خنده واداشته، این درحالی است که دیواری پشت تریبون سازمان ملل مانند صحن مجالس بسیار بلند است و در بالای آن رییس سازمان ملل بر صندلی خود تکیه می زند.
به هر جهت ناشی گری این عنصر خودفروخته بسیار در این تصویر که سعی دارد خود را به عنوان یک لیدر جریان اپوزیسیونی معرفی کند تابلو است که بسیاری به جعلی و فیک بودن آن در نگاه اول پی می برند.
از سوی دیگر حماقت مضحک علینژاد انقدر بی حد و اندازه است که حتی با خود نگفته که این عکس در حال سخنرانی به فیلم سخنرانی هم احتیاج دارد؟!
درباره تحلیل چنین رفتاری از علینژاد که به عنوان کاسب ضدانقلابی مشهور است بعد از فروپاشی منشور کذایی همبستگی مطرح شده که وی در یک توهمی خاص سعی دارد خود را لیدر و به عنوان یک سیاستمدار معرفی کند!
همین موضوع ساده به خوبی نشان می دهد که ضدانقلاب چقدر بر روی فیک نیوز ها برای فریب افکار عمومی حساب باز کرده اند و اینطور فکر می کنند که با هر چیز جعلی تابلو و ناشیانه ای می توانند مردم را به راحتی فریب دهند اما موضوع این است که مردم و بویژه کاربران شبکه های اجتماعی هوشیار هستند و فریب این القاسازی های دروغین را نمی خورند و بیشتر با این حرکات حماقت این افراد مشخص می شود.
انتهای پیام*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مصی علنژاد، لیدری اپوزیسون ، عکس مهسا امینی، صحن سازمان ملل، فریب افکار عمومی، حماقت مصی علینژاد
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زنان و سیاست
V
آرشیو