گروه های جهادی؛ ید واحد بسیج برای خدمت رسانی

بانوی جهادگر لرستانی : بسیج و بسیجی نمی تواند نسبت به مشکلات همنوع خود بی تفاوت باشد/ ده هشتادی ها از تولید علم غافل نباشند !

فائزه ساکی پور؛ بسیجی دهه هشتاد گفت: بسیج برگرفته از همان ایمان قلبی نمی تواند نسبت به مشکل هم نوع خود بی تفاوت باشد بلکه مسئولانه و‌متعهدانه برای کمک به هم نوع خود پای کار است.
بانوی جهادگر لرستانی : بسیج و بسیجی نمی تواند نسبت به مشکلات همنوع خود بی تفاوت باشد/ ده هشتادی ها از تولید علم غافل نباشند !
1401/09/03 - 12:54
تاریخ و ساعت خبر:
143328
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از لرستان- زینب بختیاری وقتی در مصاحبت و هم سخنی با آن ها قرار می گیریم، نگاه متفاوتشان از دنیا را حس می کنیم نگاهی که خالی از تفکرات اومانیسمی بشر مدرن، لبریز از ایمانی متصل به عالم غیب، متعهدانه و مسئولانه است؛
ایمان و تعهدی که موجب می شود، روح، لحظه ها و ساعت ها و روزها خستگی جسم را به دوش کشد تا خلیفه اللهی را در کمک به خلق الله عیان نماید؛
اینان همان مظلومان شهر و شهیدان جبهه حقانیت دهه شصت هستند که بار دیگر در دهه هشتاد متولد شدند و امروز در اوج حمله ها علیه تفکر بسیجی، با عقیده و باور آسمانی شان، استوار، در میدان های مختلف خدمت به خلق حاضر شده اند.

فائزه ساکی پور؛ بسیجی دهه هشتادی با اندیشه ای متصل به الهامات الهی می گوید: از سال ۱۳۹۸ با عنایت پروردگار و عضویت در گروه جهادی بسیج فاطمه زهرا سلام الله علیها خرم آباد فعالیت های جهادی را در عرصه های فقرزدایی،شناسایی خانواده های کم برخوردار، مهارت افزایی و علمی و هنری آغاز کردم.

وی بسیج را نیروی خودجوش مردمی می داند و تاکید می کند: بسیج برگرفته از همان ایمان قلبی نمی تواند نسبت به مشکل هم نوع خود بی تفاوت باشد بلکه مسئولانه و‌متعهدانه برای کمک به هم نوع خود پای کار است.
بانوی ۱۸ ساله لرستانی با رد هرگونه فحوای احساسی پیرامون بسیج، ادامه می دهد که حرکت بسیج، حرکتی واحده و اثربخش پیرامون حل مسائل محله و در انتها یک جامعه است.

ساکی پور در رابطه با روزهای نخست شیوع بیماری کرونا گفت: در ایام کرونا ما توانستیم با تشکیل کارگاه های خانگی ۳۰ هزار ماسک تولید کنیم، همچنین در مراکز بهداشت برای کمک به کادر درمان حضور پیدا کردیم.
جوان دهه هشتادی در پیامی از هم سن و سالان خود خواست که فریب تصاویر و فیلم ها و گزارش های دروغین در شبکه های مجازی که برای ضربه به امنیت مان تهیه شده اند را نخورند؛ ما جوانان دهه هشتادی باید از لحظه لحظه فرصت ها در راستای علم اندوزی و تولید دانش استفاده کنیم و برای موفقیت ایران اسلامی عزیز تلاش کنیم.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بانوی جهادگر لرستانی : بسیج و بسیجی نمی تواند نسبت به مشکلات همنوع خود بی تفاوت باشد/ ده هشتادی ها از تولید علم غافل نباشند !
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو