همه اوباش گری های، جنتلمن های پشت میز مذاکرات نشین! / از قیومیت تروریست ها تا نقض حقوق کودکان و زنان

غربی ها این روزها جنتلمن و کراوات زده پشت میز مذاکرات می نشینند در حالی که اوباش گری های آنها در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، خلق کننده بسیاری از آسیب های جدی بر پیکره جهان است از قیومیت تروریست ها تا کشتار زنان و کودکان بی گناه در جنگ افروزی های شان ، از نژادپرستی و پیامدهای خونین آن تا بهره کشی جنسی از زنان و چپاول اموال ملل دیگر ...
همه اوباش گری های، جنتلمن های پشت میز مذاکرات نشین! / از قیومیت تروریست ها تا نقض حقوق کودکان و زنان
1402/03/23 - 11:15
تاریخ و ساعت خبر:
149512
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - محسن سنجری : نمی دانم برخی چند سال خود را در مقابل سردمداران استکبار قرار دادند و خوی وحشی گری استکبار را مشاهده کردند از بد عهدی،تا لشکر کشی، قتل، غارت، طغیانگری، اشغال، تحریم، تحقیر، تهدید ولی همین قدر می دانم برخی از زمانی که کل موهای سرشان سیاه بود تا زمانی که کل موهای سرشان سفید شد روسیاهی را در چهره غرب کاملا ملاحضه کردند ولی چرا فهم آنان همچنان بسته شده به یک سری داده های توهمی از غرب است . حضرت آیت‌الله امام خامنه ای درباره این جماعت فرمودند:«آن جنتلمن‌های پشت میز مذاکره، همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند.» .
غربی که این روزها:
- رحمی به هیچ کس حتی هم وطن خود ندارد فقط طی یک سال(آمریکا) از۲۰۰۱تا۲۰۰۲بیش از ۷۰۰ زن را با ضربه گلوله از پای در آورده.
تاآنجایی که راه را برایش اتوبان زمینی و هوایی کردن نیرو مثل مور و ملخ به سراسر عالم گسیل داده و هر جا موقعیت فراهم نبوده یا نایب گرفته یا پول و سلاح تزریق کرده است .
-جنگ اوکراین و روسیه را با به زانو درآوردن روسیه به جهت اینکه اقتصاد او درحال تنه زدن به اقتصاد آمریکاست راه انداخته و وعده عضویت به اوکراین در ناتو و کمک تسلیحاتی به آنان داده است.
-در عراق و سوریه کارش جابجایی نیرو و نو کردن ناوگان خود است در دریاها عامل بسیاری از ناامنی ها از طریق دزدان دریایی شده
-در فضای مجازی ساعت به ساعت کلیپ و فیلم های مستهجن را فوروارد می کند، فضای مجازی را تبدیل به اتاق ایجاد ناامنی سراسری در سطح کره زمین کرده،اقدام به ترور دانشمندان هسته ای،حبس دیپلماتهای ایرانی،وحق رای تحریم درهمه گروهها وکنوانسیونها برای خود قایل است،
-زایشگاه اصلی تروریست است ولی خود را تبریه در همه نشست های داخلی وبین المللی می کند در حالیکه برچسب اتهام تروریست به کشورهای اسلامی،نیروهای نظامی،ودانشمندان ایرانی برای لشکر کشی به ایران می زند. بالاترین فرمانده ارشد مبارزه با تروریسم شهید حاج قاسم را درفرودگاه بغداد به شهادت وبا افتخار مصاحبه دستور ترور انجام می دهد.
- به مردم بی پناه سوریه ،عراق،افغانستان،پاکستان،و...با هواپیمای بدون سرنشین حمله می کند با ادعای اینکه اینجا مقر مخالفین است.
-پا برگردن سیاه پوستان تاحد مرگ می گذارد،آنان راتحقیر، تبعید و تهدید می کند به سرعت در حال احیای قرون وسطی در بعد بَرده داری، یا بهره کشی از رنگین پوستان است.
-هم جنس بازی را قانون ازدواج با محارم را رسمیت بخشیده. بهشت پرزرق برق تروریست ها در قلب اروپا خود نمایی می کند.
-حقوق زنان را با بهره کشی های جنسی وتولد بیش از ۵۰۰ هزار کودک نامشروع سالانه پایمال می کند.
-حق زندگی آزاد،حقوق شهروندی را فقط در فیلم ها عربده می کشد اما در عالم واقعیت بسیاری از حقوق را افراد یا سلایق تعیین تکلیف می کنند..
-تنور فتنه ها،اتاق های تجزیه طلبی،وجنگ های ذهنی وترکیبی دراین سرزمین ها پخت پز و عملیاتی می شود.
-بزرگترین غارت اموال وداراییهای دنیا از طریق مستقیم وغیر مستقیم توسط اینان هدایت می شود.
-بزرگترین مافیای قاچاق انسان،،موادمخدر،،وثروتهای طبیعی کشورهای دنیا در حوزه نفت وگاز وذخایر معدنی،
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تروریست پروری ، چپاول اموال ملل جهان، بهره کشی جنسی از زنان، کتشار زنان و کودکان، نقض حقوق زنان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو