فتح خرمشهرهای امروز با نقشه راهی به اسم بیانیه گام دوم انقلاب/ تمدن سازی بزرگ نوین اسلامی، مهم ترین خرمشهر پیش رو

فتح خرمشهرها نیاز به یک نقشه راه کامل ودقیق مثل بیانیه گام دوم،با فرماندهی فرمانده کل قوا(ولایت فقیه)داریم زیرا خرمشهر بزرگ، ایجاد تمدن سازی بزرگ نوین اسلامی است که در مقیاس جهانی تبلور پیدا می کند.
فتح خرمشهرهای امروز با نقشه راهی به اسم بیانیه گام دوم انقلاب/ تمدن سازی بزرگ نوین اسلامی، مهم ترین خرمشهر پیش رو
1402/03/06 - 12:25
تاریخ و ساعت خبر:
148748
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - کرمان : رضوان خدابر امام راحلمان بعد از پیروزی درعملیات، غرور آفرین بیت المقدس وآزاد سازی خرمشهر،در یک پیام کوتاه فرمودند:« خرمشهر را خدا آزاد کرد.» فتح خرمشهر در واقع برهم خوردن تمامی نقش های دشمنان وعدم باور به تسلط رزمندگان بر مناطق اشغالی بود.ولی در نهایت با درایت واتکای به معنویت خرمشهر آزادشد.ونقطه عطفی در جنگ به حساب می اید،مهمترین مولفه های پیروزی درعملیات بیت المقدس عبارت بودند از:
توکل،ومعنویت،وایمان راسخ رزمندگان اسلام،
هدفمند بودن،صبور بودن،واعتقاد راسخ رزمندگان به فرمان ولایت فقیه،
تعصب ،غیرت،جوانمردی،از عناصر مهم پیروزی درجنگ های نامتقارن است که در رزمندگان ماموج میزد

امروز برای فتح خرمشهرها نیاز به یک عملیات بزرگی است برای تقدس به محیط زندگیمان امروز دشمن آمده به حیا،عفاف،حجاب،غیرت،معروفات،هجوم سنگینی کرده وسعی در فتح یک به یک آنان برای تثبیت اهداف شوم خود کرده ،مااکنون برای ایجاد خرم کشور ناگزیریم خرمشهرها را از محاصره دشمنان انقلاب ،خارج کرده وباهمت جوانان گام های مستحکم تری برداریم.
-امروز دیگر خبری از بعثی ها نیست تنها بعضی ها هستند که هنوز باوری از وجود دشمن خونخوار ندارند.
-امروز فتح قلبها،وذهنها را در جنگ ذهنها دشمن هدف گیری کرده.
-امروز برسرزمین جان ها دشمن در حال هلی برن کردن نیروهای مهاجم واشغال گرمعنویت واصالت است.
-امروز سنگرهای معنویمان را دشمن در حال تصاحب وتصرف کردن است. وامیدوار به تغییر آنها با افکار پلید وشیطانی خود است.
-امروز دشمن در حال ریختن بمب های خوشه ای ناامیدی،ناتوانی،انحراف،افسردگی،وعقب نشینی است
-دشمن این سرزمین از خرم کشور ایران به تکاپو افتاده وهراسان از تثبیت ایران وابرقدرتی آن باانواع بمب های دود زا سعی در کور کردن وکم کردن دید مردم ،برای ندیدن فتح الفتوحهای جوانان ایران اسلامی در زمین، ودر دریا، دردفاع، صنعت،علم نانو، هسته ای، پزشکی، ورزشی، دارد
- امروز شیاطین عالم باپخش شایعات انحرافی مثل زن، زندگی، آزادی، تمرکز رزمندگان جنگ نرم را می خواهند برهم بزنند ومردم را درگیر جنگ روایتها باهزاران سند جعلی وپوشالی کنند وافکار عمومی را از تمرکز بر دشمنی این شیاطین به هم بزنندامروز دشمن باتابلوهای غلط سعی در آدرس های نادرست وکشاندن مردم به میدان مین گناه،خدعه،ونیرنگ دارد.
-امروز برای سقوط شهرها دشمنان بابهرگیری از بوق های سنگین رسانه های اجاره ای با تبلیغات گسترده سعی در تخلیه معنویت وشرافت وغیرت از محیط زیست انسانی وجایگزین کردن افکار حیوانی می باشند
-امروز سرقت هویت مردم در بالاترین خواسته های نامشروع سردمداران کفر است امروز با ماله کشی بر جنایات طاغوتها وتبریه آنها ومجرم جلوه دادن نظام اسلامی سعی در سرپل گیری به نفع ستون دشمنان قسم خورده نظام دارند.
جنگ امروز سخت تر از جنگ دیروز است
-جنگ امروز باتهاجم ترکیبی،وشناختی،کار را دشوار کرده اما نسخه نجات بخش وشکست دشمن جهاد بزرگ تبیین با فرمول تهاجم ودفاع ترکیبی تواَمان با هم است.
-جنگ امروز بوی باروت براندازی با انواع موشکهای آماده در لانچر تفکر غرب گرایی،واولویت کدخدا برخداست،وبرای به ثمر رساندن آن ناگزیر به حذف رزمندگان اسلام باترور شخصیتی آنان در کوران جنگ روایتها رقم می خورد وبرای اینکه ردی از خود به جانگذارد با سرعت جای شهید را با جلاد عوض می کند.
-جنگ امروز جنگ نقطه به نقطه است،هرجادشمن احساس کرد نظام اسلامی برای رفع محرومیت وکمبودها باتمام توان به جنگ اقتصادی می اید فوراً با شلیک تحریم دنبال فلج کردن پیش رفت ایران اسلامی وبیمار کردن اقتصاد یا نقص عضو آن می شتابد.
حرکت و پیشروی رزمندگان تنها در ساعت مشخصی نمی تواند دشمن رازمین گیر کند بلکه پیش روی باید استمرار داشته باشد وبا اقتصاد مقاومتی اقتصادمان راچنان مقاوم کنیم که دشمن با انواع تله های انفجاری ومین های اقتصادی نتواند،پیشرفتمان را کند کند.
-درجنگ امروزبرای فتح خرمشهرها نیاز به یک نقشه راه کامل ودقیق مثل بیانیه گام دوم،با فرماندهی فرمانده کل قوا(ولایت فقیه)داریم زیرا خرمشهر بزرگ، ایجاد تمدن سازی بزرگ نوین اسلامی است که در مقیاس جهانی تبلور پیدا می کند.
محسن سنجری
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تمدن نوین اسلامی، فتح خرمشهرها
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاست داخلی
V
آرشیو