مجموعه دروغ های ضدانقلاب درباره زنان ایرانی / وقتی بازداشت شدگان ناآرامی های اخیر دست به افشاگری علیه یکدیگر می زنند

ضدانقلاب در زمان ایجاد ناآرامی‌ها دست به دروغ سازی های بسیاری زد. از کشته سازی های مختلف گرفته تا ادعای شکنجه و حال وخیم افراد بازداشت شده در زندان این مجموعه دروغ پردازی ها ادامه داشت. اما در این راستا آنچه مورد توجه است، برملا شدن دروغ این افراد بعد از آزادی بوده است.
مجموعه دروغ های ضدانقلاب درباره زنان ایرانی / وقتی بازداشت شدگان ناآرامی های اخیر دست به افشاگری علیه یکدیگر می زنند
1402/02/30 - 11:49
تاریخ و ساعت خبر:
148412
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سلمان رجبی: ضدانقلاب در زمان ایجاد ناآرامی‌ها دست به دروغ سازی های بسیاری زد. از کشته سازی های مختلف گرفته تا ادعای شکنجه و حال وخیم افراد بازداشت شده در زندان این مجموعه دروغ پردازی ها ادامه داشت. اما در این راستا آنچه مورد توجه است، برملا شدن دروغ این افراد بعد از آزادی بوده است. آرمیتا عباسی یکی ازهمین افراد بود که ادعای ایجاد مشکل در زندان برای وی از سوی خانواده و متعاقب آن سلبریتی ها و ضدانقلاب در فضای مجازی مطرح شد.
وی از بازداشتی‌های جنجالی آشوب‌های اخیر بود که پس از عفو گسترده اخیر از سوی مقام معظم رهبری از زندان آزاد شد.
اما تصاویری که با خبر آزادی آرمیتا عباسی منتشر شد، او را در اوج شادابی نشان می‌داد. در انگشتانش که علامت پیروزی را نشان می‌داد، بیش از هر چیزی، ناخن‌های سوهان کشیده و بلندش جلب توجه می‌کرد و موهایش که در گزارش‌های تحقیقی رسانه‌های امریکایی و انگلیسی به زور تراشیده شده، عنوان شده بود، کاملاً بلند و رنگ شده بود!
وضعیت او به مانند ماجرای دروغ ها درباره نرگس محمدی بود. پیشترها در سال های قبل تفاوت ظاهر نرگس محمدی قبل و پس از بازداشت و گذراندن دوران حبس، نظرات جالب کاربران را در پی داشت. نرگس محمدی به اتهام «اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور» و فعالیت تبلیغی علیه نظام بازداشت شده بود. در هنگام گذراندن دوران محکومیت نرگس محمدی، شایعات زیادی برای او ایجاد شد از جمله اعتصاب غذای سخت و طولانی، شکنجه، ابتلا به کرونا، ممانعت از دیدار با خانواده و... . اما وقتی وی از زندان آزاد شد چنان چاق شده بود که بسیاری پرسیدند که آیا فردی که در زندان اعتصاب سخت غذا کرده است باید اینچنین باشد؟
فقط وضعیت وی نبود که بعد از آزادی از زندان باعث تعجب افکارعمومی شد. حسین رونقی نیز از جمله دیگر افراد بازداشتی بود که روایت های دروغ درباره وی در زندان بسیار بود و وقتی وی آزاد شد حتی خبرنگارانی که اخبار مربوط به مشکلات جسمی و لاغری بیش از اندازه وی بر اثر اعتصاب غذا را منتشر کردند عصبانی شدند و نسبت به دروغ هایی که باعث شده بود آنان را فریب دهد معترض شدند.
علی نوری که از حامیان آشوب‌های اخیر است، در این باره می‌نویسد: «روایت کذبی که جریان رسانه‌ای متبوع حسین رونقی به انضمام اعضای خانواده‌اش از وضعیت او ساخته و پرداخته کردند با برجسته‌سازی و حقنه کردن وضعیت او وقایع مهم جنبش اخیر را برای چند روز، عملاً به محاق برد. در همان حال که از یمین تا یسار رسانه‌ها از حسین رونقی و وضعیت وخیمش می‌گفتند و می‌نوشتند، همزمان از یک طرف مدعیانی که خود را افشاگران ابتذال شر می‌دانستند، اعتصاب غذا را که آخرین ابزار یک زندانی برای احقاق حقش است، به ابتذال کشانده و از طرف دیگر، سایر اخبار را به حاشیه می‌راندند.»
حالا بازهم افشاگری ها دوباره ادامه دارد و یکی از دستگیرشدگان ناآرامی‌های سال گذشته، علیه ادعاهای یک دستگیرشده دیگر دست به افشاگری اینستاگرامی زده است. نیلوفر شاکری که از بازداشتی‌ها در استان البرز بود، در مورد آرمیتا عباسی دیگر بازداشتی این استان و دروغ‌های او نوشته است: «دومین روز دستگیری ما آرمیتا رو گرفتن ۲ روزم قبل من آزاد شد. از اول تا آخرش رو حفظم. حتی یک سیلی هم نخورد حتی یه تو هم نشنید. وقتی هیچ کس تماس نداشت این خانوم داشت! وقتی همه ممنوع الملاقات بودن این خانوم با باباش ملاقات حضوری داشت. وقتی همه ممنوع الوکیل بودن این خانوم وکیل داشت. اخبار داخل زندان رو می‌فروخت تایم تماس می‌گرفت. دیگه نمی‌تونم سکوت کنم. وقتی ما اعتصاب بودیم مادرش چو انداخت ما واسه آرمیتا اعتصاب کردیم... این بچه از ما نیست...»
این درحالی است که خبرگزاری امریکایی سی‌ان‌ان مدعی تجاوز به آرمیتا عباسی در زندان شده بود. سی‌ان‌ان که گزارش خود را یک گزارش تحقیقی نامیده بود، مدعی شد آرمیتا عباسی در حالی به بیمارستان آورده شده که دچار خونریزی ناشی از تجاوز بوده است! هر چند که وقتی آرمیتا عباسی از زندان آزاد شد، رنگ و رو و موهای تازه رنگ شده‌اش و ناخن‌های سوهان کشیده و مرتبش نشان می‌داد که چقدر اخبار مربوط به شکنجه او راست بوده است!
همین گفته ها باعث شد تا آرمیتا عباسی درباره نیلوفر شاکری بگوید که او وایتکس خورده تا معده اش خونریزی کند. این درحالی بود که مادر این فرد گفته بود که دخترش دچار خونریزی داخلی شده و اتهامات سنگینی را به کشور وارد کرده بود.
در روزهای اخیر مشاجره این دو فرد علیه یکدیگر به خوبی نشان داد که چقدر خبرهای منتشر شده دروغ و گمراه کننده بوده است؛ مشاجره ای که نشان داد که نه خبر تجاوز درست بود و نه خونریزی اما به نظر می رسد که این دو در حال حاضر به عنوان یک سلبریتی در فضای مجازی تبدیل شده اند که می توان نام آنرا «سلبریتی دروغ یا سلبریتی اپوزیسیون نما» عنوان کرد. به هر جهت این دو با این دروغ سازی خود را در فضای مجازی معروف کردند اما حالا با افشاگری علیه هم به خوبی نشان داده اند که چقدر روایت هایی که درباره آنان مطرح می شد دروغ و جعلی بوده است.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بنگاه های خبری ضدانقلاب، دروغ های ضدانقلاب درباره زنان، آرمیتا عباسی، نرگس محمدی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو