اقدام سلبریتی ها در مسیر عدم تمکین از قانون جرم انگاری می‌شود؟/ وقتی خانم‌های بازیگر برای تروریست‌ها اشک تمساح می ریزند

پس از اظهارات ترانه علیدوستی که در فضای مجازی مطرح شد برای حمایت از تروریست ها باید عمل وی جرم انگاری شود، تهمینه میلانی نیز اقدام به حمایت از این سه تروریست کرد و نوشت: » از شنیدن این خبر شوکه شده! و اشکش بند نمی آید؟؟!!»نکته محوری این است که هر دو این افراد اصلا به کاری که این سه تروریست انجام داده‌اند، توجهی نمی کنند و چشمان خود را به روی واقعیت ماجرا بسته اند و حالا کوکورانه نظر می دهند و جامعه را تهییج می کنند.
اقدام سلبریتی ها در مسیر عدم تمکین از قانون جرم انگاری می‌شود؟/ وقتی خانم‌های بازیگر برای تروریست‌ها اشک تمساح می ریزند
1402/02/31 - 11:18
تاریخ و ساعت خبر:
148452
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - امیرحمزه نژاد: ماجرای واکنش سلبریتی‌ها به یک حکم قانونی از یک فایل صوتی آغاز شد. پس از آن بود که ترانه علیدوستی در یک پست استوری اینستاگرامی نامه ای از سه فرد تروریست منتشر کرد و به زبان انگلیسی درخواست کرد که از اعدام این سه فرد جلوگیری صورت گیرد.
پس از این پست مجازی بود که بسیاری به وی واکنش نشان دادند و خواستار آن شدند که وی به وضوح بیان کند که از چه کسانی حمایت می کند. این سه فرد که در یک حادثه تروریستی مشارکت کرده و 3 نفر از ماموران خدوم حافظ امنیت کشور را به شهادت رساندند خود در دادگاه بارها اعلام کرده بودند که چگونه دراین راه پای گذاشته اند و حتی یکی از آنان از جوانان خواسته بود که مانند وی خام فضای مجازی نشود. اما کسانی چون ترانه علیدوستی بیشتر بر این مسیر غیرقانونی و ضدقانونی پافشاری و لجاجت می ورزند.
جالب است که یکی از همین افراد پس از اینکه این اقدام تروریستی را انجام داد و به سوی مردم و پلیس شلیک کرده بود و در سخنانی ناپسند از اقدام خود با افتخار یاد کرده بود.
پس از اظهارات ترانه علیدوستی که در فضای مجازی مطرح شد برای حمایت از تروریست ها باید عمل وی جرم انگاری شود، تهمینه میلانی کارگردان فیلم های فمنیستی اقدام به حمایت از این سه تروریست کرد. وی در یک حالت مظلوم نمایانه و بدون توجه به عمل جنایتکارانه این سه فرد که امنیت و جان مردم اصفهان را به مخاطره انداخته اند، مطرح می کند که« از شنیدن این خبر شوکه شده! و اشکش بند نمی آید؟؟!!»
نکته محوری این است که هر دو این افراد اصلا به کاری که این سه تروریست انجام داده‌اند، توجهی نمی کنند و چشمان خود را به روی واقعیت ماجرا بسته اند و حالا کوکورانه نظر می دهند و جامعه را تهییج می کنند. پس از این اظهار نظر میلانی در اینستاگرام بود که بسیاری از هموطنان به صفحه وی رفته و نسبت به این رفتار یکجانبه و خارج از اعتدال و عدالت وی اعتراض کردند.
پس از این افراد بود که «سحر دولتشاهی» دیگر بازیگر زن نیز با انتشار پیامی خودنمایی کرد و در مقابل اجرای حکم این سه فرد نوشت: «رفتند، ما ماندیم و طنین جمله نگذارید ما را بکشند. ما و هشتگ‌های بی‌خاصیت اعدام نکنید. ما با این عزای تمام نشدنی.»‌
این اظهار نظر بازهم نشان داد که برخی ازسلبریتی ها نه تنها در مسیر عدم تمکین از قانون قدم بر می دارند که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و افکارعمومی باید این عمل آنان جرم انگاری شده و برخورد صورت گیرد، بلکه اقدام به توجیه و تطهیر این افراد می کنند و صفحات پربازدید خود را علیه قوانین و در حمایت از افراد برانداز بکار می گیرند. جالب است که این سه تروریست افرادی بودند که از سوی سازمان های تروریستی از جمله منافقین کوردل و کومله مورد حمایت قرار داشتند.
با این تفاسیر موضوع اصلی اینجاست که باید بررسی شود که واقعا این اقدم سلبریتی ها از روی نادانی است یا از روی عداوت و نفرت پراکنی و همدستی با ضدانقلاب که در هر دو صورت باید با این افراد رفتار توجیه‌ آمیز و برخورد جدی صورت گیرد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سلبریتی ها، قانون شکنی سلبریتی ها ، حمایت از تروریست ، سلبریتی نادان، اینستاگرام ترانه علیدوستی، اینستاگرام تهمینه میلانی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو