بازی آمریکا با مهره سوخته منافقین/ چرا غرب برای افکارعمومی ایران هیچ ارزشی قائل نیست؟

اقدام پلیس کشور آلبانی مبنی بر بازرسی از اردوگاه منافقین در این کشور تحت عنوان " اشرف ۳" موضوعات بسیاری را مطرح کرد. جالب اینجاست که بعد از سالیان سال که جمهوری اسلامی ایران نسبت به ایجاد پناهگاه برای تروریست های منافقین در این کشور معترض بود پلیس آلبانی به صرافت افتاده و برای بازرسی به این مکان مراجعت کرده و البته با ممانعت گروهک منافقین روبرو شده است.
بازی آمریکا با مهره سوخته منافقین/ چرا غرب برای افکارعمومی ایران هیچ ارزشی قائل نیست؟
1402/04/07 - 10:13
تاریخ و ساعت خبر:
150203
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - امیرحمزه نژاد: اقدام پلیس کشور آلبانی مبنی بر بازرسی از اردوگاه منافقین در این کشور تحت عنوان " اشرف ۳" موضوعات بسیاری را مطرح کرد. جالب اینجاست که بعد از سالیان سال که جمهوری اسلامی ایران نسبت به ایجاد پناهگاه برای تروریست های منافقین در این کشور معترض بود پلیس آلبانی به صرافت افتاده و برای بازرسی به این مکان مراجعت کرده و البته با ممانعت گروهک منافقین روبرو شده است.
پلیس آلبانی مطرح می کند که تحرکات این گروهک را زیر نظر داشته و موفق به کشف پهپاد و وسایل تروریستی دیگر در این اردوگاه شده است.
اینکه آلبانی اینقدر کند وارد معرکه گیری منافقین شده است، بسیار جالب و قابل تامل است. اخیرا در رسانه های غربی و اروپایی از زندگی فردی منافقین و عدم اجازه ازدواج آنان و موارد آزادی های فردی سخن گفته شده است.
یک مورد منفی دیگر در کارنامه غرب درباره ایجاد پناهگاه برای تروریست هایی که حتی کوچکترین حق شهروندی از جمله ازدواج را ندارند، درج می شود، غربی که با فیک نیوزهای متعدد یقه برای امر حقوق بشر در ایران می درد.
کارشناسان درباره چرایی این اقدام پلیس آلبانی که به هلاکت یکی از تروریست های منافق و زخمی شدن دیگر اعضای آن ختم شد، مطرح می کنند که منافقین به یک مهره سوخته برای غرب بدل شده اند.
این درحالی است که منافقین سال هاست که حنای شان برای ملت ایران رنگی ندارد و مردم کشورمان فقط به چشم گرگ های تروریست که بارها به آنان آسیب وارد کرده نگاه می کنند، اما غرب با وجود واقعیت منافقین و دانستن نوع نگاه مردم ایران نسبت به این گروه تروریستی بازهم از آنان به عنوان یک وسیله وحشتناک علیه کشورمان استفاده کرده است.
همین موضوع نشان می دهد که غرب در صدر آن آمریکا به هیچ وجه به افکارعمومی ایران احترام نگذاشته و برای آن ارزشی قائل نیست و با اینکه نسبت به جنایات منافقین خبر دارد با آنان وارد معامله و ارتباط شده بود.
اینکه پلیس آلبانی چشم خود را به روی اعمال شنیع این گروه تروریستی بسته و حالا بعد از مدت ها به بازرسی اردگاه اشرف ۳ رفته است، هر چه باشد یک پیام محکم دارد و آن اینکه مردم ایران هیچ گاه جنایات این گروه تروریستی را از یاد نخواهد برد و غرب نیز روی مهره سوخته سرمایه گذاری کرده بود و با این وسیله خطرناک هرطوری که خواست بازی کرد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
منافقین، آلبانی، پلیس آلبانی، تروریست های منافقین، ازرسی از اردوگاه منافقین
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
بین الملل
V
آرشیو