"تیر غیب"؛ نامه سرگشاده به رئیس جمهور آمریکا

در نامه شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی خطاب به بایدن آمده است:« برای آنکه جنابعالی در مدت باقی مانده از دوران ریاست جمهوری خود و رییس جمهور آینده دولت آمریکا دچار شکست و سرافکندگی سی و نهمین رییس جمهور آمریکا نشوید، از شما دعوت می‌گردد در مراسم ۵ اردیبهشت که در صحرای طبس برگزار می‌گردد، شرکت کنید تا به چشم خود سرنوشت مقابله با اراده حق را ببینید و بدانید که فقط موشک‌های ما نیست که خواب را از چشم شما ربود است، بلکه باید از شن‌های کویر‌های ایران هم وحشت داشته باشید.
1402/02/04 - 21:00
تاریخ و ساعت خبر:
147375
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خراسان جنوبی، به مناسبت پنجم اردیبهشت ماه و سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس؛ شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در یک نامه به بایدن رئیس جمهور آمریکا برای حضور و عبرت از واقعه طبس دعوت کرد؛

"تیر غیب"؛ نامه سرگشاده به رئیس جمهور آمریکا

به نام خدایی که از همه قدرت‌های دنیا قدرتمندتر است

آقای بایدن؛ رئیس جمهور آمریکا
نمی‌دانیم جنابعالی تا چه میزان با تاریخ معاصر آمریکا آشنایی دارید؟ شما بدون در نظر گرفتن لابی‌های صهیونیستی مانند آیپاک (AIPAC) نفر اول آمریکا هستید لذا باید به اسناد پنتاگون و سازمان سیا به راحتی دسترسی داشته باشید!

منظور ما اسناد مربوط به دستگیری جاسوسان مستقر در سفارتخانه که نه، بلکه جاسوسخانه شما در تهران است که پس از تسخیر آن توسط دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) در تاریخ ۱۳ آبان ۱۳۵۸ (برابر با ۴ نوامبر ۱۹۷۹ (هزاران برگ سند را از عملیات‌های جاسوسی و دخالت دولت شما در ایران افشا کرد.

اما شما به خوبی می‌دانید این همه ماجرا نیست، غرور توهمِ ابرقدرت بودن آمریکا باعث گردید دولتمردان کشورتان تصمیم بگیرند برای آزادی جاسوسان خود اقدام به انجام عملیات نظامی در خاک کشور ما نمایند.

در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ (۲۵ آوریل ۱۹۸۰) هشت فروند بالگرد سی اچ - ۵۳ و شش فروند هواپیمای سی ۱۳۰ به همراه تعدادی کماندو که از مدت‌ها قبل آموزش‌های لازم را دیده بودند از روی ناو هواپیمابر یو اس اس نیمیتز عملیاتی را آغاز می‌نمایند تا ابهت فرو ریخته آمریکا به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی ایران را ترمیم نمایند.

اما غافل از آن بودند که به تعبیر امام خمینی رضوان الله تعالی علیه «شن‌ها مأمور خدا بودند» تا در صحرای طبس نیرو‌های متجاوز شما را به آتش کشند و این چیزی نبود جز وعده خداوند در دفاع از مظلومان در مقابل زور گویان.

ما ایرانی‌ها همه ساله در سالگرد این حادثه در صحرای طبس گرد هم می‌آییم تا ضمن تجدید خاطره این پیروزی بزرگ، به یاد آوریم که وعده خداوند دفاع از مظلومان در مقابل زورگویان است.

ظاهراً سیاستمداران آمریکایی گرفتار مشکل درس نیاموختن از تاریخ هستند؛ لذا برای آنکه جنابعالی در مدت باقی مانده از دوران ریاست جمهوری خود و رییس جمهور آینده دولت آمریکا دچار شکست و سرافکندگی سی و نهمین رییس جمهور آمریکا یعنی آقای جیمی کارتر نشوید، از شما دعوت می‌گردد در مراسم ۵ اردیبهشت (۲۵ آوریل) که در محل شکست نیرو‌های متجاوز ارتش کشورتان در صحرای طبس برگزار می‌گردد، شرکت کنید تا به چشم خود سرنوشت مقابله با اراده حق را ببینید و بدانید که فقط موشک‌های ما نیست که خواب را از چشم شما ربوده است، بلکه باید از شن‌های کویر‌های ایران هم وحشت داشته باشید.

سال‌های سال است که نظام دیکتاتوری شما در منطقه ما، از هیچ دخالتی در امور داخلی کشور‌ها دریغ نکرده، چه به طور مستقیم و چه غیرمستقیم اسباب کشتار مظلومین بی‌گناه فراوانی را مهیا کرده و همین خون‌ها موجب اضمحلال روز افزون نظام خونخوار و مستکبرتان شده است.

کشور پر ادعای رو به احتضاری که روز به روز نشانه‌های بیشتری از موهوم بودن ادعا‌های توخالی اش به چشم میخورد: یک روز با سرافکندگی از عراق بیرون انداخته می‌شود، یک روز هم از افغانستان فرار می‌کند. یک روز مولود نامشروعش، داعش، با جهاد مردان خدا ذبح می‌شود و یک روز رژیم غاصبی که منطقه را به وجودش آلوده کرده، از راهپیمایی‌های هر روز و شب کلافه شده و به امنیت و آرامش بدرود می گوید و با سیری دیوانه وار قدم‌هایی برمیدارد که گویی برای فروپاشی عجله دارد!

آری، طاغوت به هر معبری پا میگذارد، قدم نحسش برای خود باتلاقی جدید می‌سازد.


اما اگر به این فکر کنید که شروع این سیر قهقرایی کی و کجا بود، به بعثت ملتی می‌رسید که قرار بود کشورشان ژاندارم نظام ورشکسته آمریکا در منطقه باشد، اما روز به روز با وجود دشمنی گرگ صفت ها، به سمتی حرکت کرده، که دیگر یک پای معادلات منطقه و حتی جهان، این کشور مستقل است، همان کشوری که محور مقاومت است و از اندیشه «لا اله الا الله» سیراب میشود.

آری؛ جاءالحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا

آقای بایدن، ۲۵ آوریل، ما و شن‌های صحراهایمان منتظر حضور شما جهت یادآوری خاطرات سرافکندگیتان هستیم.


شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی

انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
پنجم اردیبهشت ماه ،سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، واقعه صحرای طبس، شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی ، بایدن، نامه سرگشاده به بایدن،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو