مسئله «فلسطین» مسئله اول دنیای اسلام است/فردا، حمایت همیشگی از «قدس» را فریاد می زنیم

مسئول تعلیم، تربیت، مساجد و محلات سپاه شهرستان گرگان سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه وز قدس یکی از جلوه‌های حقیقی انسجام و اتحاد دنیای اسلام است، گفت: مسئله فلسطین مسئله اول دنیای اسلام است.
مسئله «فلسطین» مسئله اول دنیای اسلام است/فردا، حمایت همیشگی از «قدس» را فریاد می زنیم
1402/01/24 - 21:07
تاریخ و ساعت خبر:
146796
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - حجت‌الاسلام جواد مظفری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار زنان ایران از گلستان اظهار کرد: ملت همیشه در صحنه و شهید پرور شهرستان گرگان همگام با ملت ایران فردا انزجار خود را علیه رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل فریاد خواهند زد و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را در گوشه گوشه شهر طنین انداز می‌کنند تا به دشمنان بفهمانند مسئله فلسطین، مسئله اول دنیای اسلام است.
وی با گرامیداشت ماه مبارک رمضان ابراز کرد: مردم در جامعه اسلامی به سه دسته تقسیم می‌شوند یا دشمن می‌شوند
یا بی تفاوت و یا یاور می‌شوند که ملت شهید پرور ایران بویژه استان گلستان و شهرستان دارالمومنین گرگان در طول این سالها پس از انقلاب ثابت کرده‌اند که هیچ گاه جزو دو دسته اول نبوده، نیستند و نخواهند بود و همیشه جزو دسته سوم بوده‌اند.
مسئول تعلیم، تربیت، مساجد و محلات سپاه ناحیه گرگان تصریح کرد: تلاش دشمنان قسم خورده این نظام همواره بر این بوده است که مردم مارا جزو دو دسته اول «دشمن» و «بی‌تفاوت» قرار دهند.
وی ادامه داد: از آنجا که امام رحمت الله علیه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را برای حمایت از ملت مظلوم وستمدیده فلسطین بنام روز قدس نامگذاری کردند
وبیت المقدس اولین قبله گاه ما مسلمان بوده است ما از آرمانهای خود که حمایت از ملتهای مظلوم وستمدیده عالم دست برخواهیم داشت و همواره مبارزه با استکبار جهانی و قطع رابطه با رژیم غاصب صهیونیستی را در دستور کار خود قرار دادیم.
مظفری خاطرنشان کرد: فردا ملت ایران برای نجات ملت مظلوم فلسطین از چنگال دشمنان ودژخیمان بویژه رژیم غاصب اسقاطیل وکودک کش صهیونیسم بین المللی، حضور پرشور و دشمن شکنی خواهند داشت و با این حضور مشتی محکم بر دهان جبهه استکبار می‌زنند.
وی یادآورشد: فردا زنان و مردان و کودکان با دهان روزه و مشت‌های گره کرده در راهپیمایی روز جهانی قدس حاضر شده و فریاد «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر منافقین خائن» را سر خواهند داد.
مظفری افزود: اگرچه آنها در این راه شهیدان زیادی تقدیم کردند ما نیز در دفاع از آنها با قیام خیابانی و مردمی خود حمایت همیشگی خود را تا روز رهایی از ظلم وکشتار بیرحمانه کودکان مظلوم فلسطین، یمن، سوریه و لبنان و.. ادامه خواهیم داد.
مسئول تعلیم، تربیت، مساجد و محلات سپاه ناحیه گرگان گفت: ملت‌های مسلمان علاوه بر جنگ نظامی باید در جنگ اقتصادی نیز به برادران مسلمان خود در قالب کمک‌های مومنانه کمک کنند.
مظفری با تاکید بر اینکه در جنگ فرهنگی باید به خواهران ضربه خورده درجنگ نرم دشمن کمک کرد، گفت: در جنگ رسانه‌ای نیز باید ذهن پاک جوانان را از تبلیغات مسموم دشمن حفظ کرد.
وی با تاکید بر اینکه امروز همه باید افسر ورزمنده جنگ نرم حضرت آقا باشیم، گفت: در صورتی که حرف فرمانده و ولی‌فقیه مان را گوش کنیم و از مسیر ولایت نه منحرف شویم و نه زاویه بگیریم پیروزی از آن ماست.
مظفری ادامه داد: تاریخ ثابت کرده است هرگاه از ولی‌فقیه فاصله گرفتیم باختیم و همان اتفاقی افتاد که در کربلا برای امام حسین(ع) رخ داد، در قیام مختار و در زمان شهادت امامان معصوم اتفاق افتاد.
خبرنگار:سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فلسطین ، روز قدس، مسئول تعلیم و تربیت سپاه قدس، استان گلستان، انسجام و اتحاد دنیای اسلام،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
بین الملل
V
آرشیو