جنگ یمن تمام شد

یکی از اعضای دولت یمن وابسته به جنبش انصار الله اعلام کرد که امارات هیات خود را برای آغاز گفتگوی مستقیم با صنعاء به منظور برقراری صلح آماده کرده است.
جنگ یمن تمام شد
1401/12/23 - 21:36
تاریخ و ساعت خبر:
146015
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - یکی از اعضای دولت یمن وابسته به جنبش انصار الله اعلام کرد که امارات هیات خود را برای آغاز گفتگوی مستقیم با صنعاء به منظور برقراری صلح آماده کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، عبدالعزیز البکیر، وزیر مشاور و یکی از اعضای دولت یمن وابسته به جنبش انصار الله اعلام کرد که امارات هیات خود را برای آغاز گفتگوی مستقیم با صنعاء به منظور برقراری صلح آماده کرده است.
البکیر در توییتی نوشت: جنگی که عربستان علیه یمن هدایت می‌کرد پایان یافت و در مورد مسائل انسانی و تحویل حقوق توافق شد و در آینده نزدیک از تمدید آتش بس خبر داده خواهد شد.
وی بر آمادگی صنعا برای برقراری صلح بدون کوتاه آمدن از اصول و حقوق مردم یمن تاکید کرد.
روز گذشته نیز فؤاد الجنید، روزنامه نگار حامی انصارالله از تلاش امارات برای گشودن کانال‌های تماس با صنعا خبر داده و اعلام کرد که در این راستا امارات هیات دیپلمات عالی رتبه ای را برای اعزام به صنعا جهت بررسی مکانیزم گشودن این کانال‌های سیاسی آماده کرده است.
ایسنا
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
حقوق، دولت، عربستان، یمن، امارات،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
بین الملل
V
آرشیو