دروغ پراکنی پیشه این خانم عکاس است/ وقتی از فرصت متنبه شدن برای تخریب دوباره استفاده می شود!

خیرا یکی از عکاسانی که به وی حتی نمی توان عکاس خبری گفت و با صحنه سازی و به طور کارگردانی شده عکس‌هایی را تهیه و به اسم عکس خبری منتشر می کند و جالب اینجاست همین عکس های فیک و جعلی مورد توجه خصوصا رسانه های غربی قرار می گیرد، در صحنه سازی دیگر لباس پاکبانان زحمت کش را پوشیده و در یک شوافی کاملا مشهود با مظلوم نمایی عنوان می کند که دستگاه قضائی برای وی حکم تمیز کردن شهر را صادر کرده است درحالی که کرامت زنانه وی نادیده گرفته شده است.
دروغ پراکنی پیشه این خانم عکاس است/ وقتی از فرصت متنبه شدن برای تخریب دوباره استفاده می شود!
1401/10/22 - 07:39
تاریخ و ساعت خبر:
144276
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - امیرحمزه نژاد : دشمن از هر روزنه‌ای برای ایجاد گسست اجتماعی و رخنه بزرگ استفاده می کند اما در این راستا آنچه که بسیار مهم است خوراکی است که برخی از افراد حاشیه ساز که عطش دیده شدن دارند به معاندان و رسانه‌های آنان می دهند. اخیرا یکی از عکاسانی که به وی حتی نمی توان عکاس خبری گفت و با صحنه سازی و به طور کارگردانی شده عکس‌هایی را تهیه و به اسم عکس خبری منتشر می کند و جالب اینجاست همین عکس های فیک و جعلی مورد توجه خصوصا رسانه های غربی قرار می گیرد، در صحنه سازی دیگر لباس پاکبانان زحمت کش را پوشیده و در یک شوافی کاملا مشهود با مظلوم نمایی عنوان می کند که دستگاه قضائی برای وی حکم تمیز کردن شهر را صادر کرده است درحالی که کرامت زنانه وی نادیده گرفته شده است.
این صحنه سازی خانم عکاس درحالی است که حکم دقیق دستگاه قضائی در خصوص وی این بوده است که با خدمات اجتماعی اسیب هایی که با رفتار خود ایجاد کرده است را جبران کند. در اصل برای وی ارایه خدمات عمومی در شهر و در انظار عمومی دیده نشده است؛ بلکه وی بایستی این خدمات را در پارک مخصوص بانوان انجام دهد. اما این خانم بازهم با دروغ پراکنی سعی کرد اذهان عمومی را دوباره مشوش کند درحالی که همین خدمات اجتماعی بعلاوه پژوهشی در خصوص جرمی که انجام داده است و آثار منفی آن از جمله مجازات‌های جایگزینی است که سعی دارد فرد خاطی را به مسیر درست بکشاند و به او به طور منطقی با درگیر شدن با واقعیات جامعه و مسائل صحیح فرصت حقیقت جویی و واقع بینی بدهد. اما وی از همین فرصت هم برای دروغ پراکنی استفاده کرده است.

نگاهی به کار گذشته این خانم عکاس نشان می دهد که وی پیشتر نیز از این دروغ پراکنی ها در کارنامه کاری خود داشته که باعث رسوایی او شده است اما بازهم این دیده شدن به مذاق وی خوش آمده و بر پیمودن مسیر غلط پافشاری می کند.
این خانم در حوادث سال 96 اقدام به ساخت یک عکس کرد و در آن یک دختر بازیگر در مقابل سردر دانشگاه تهران حضور داشت و با کپسول آتشنشانی فضای غبارآلودی ایجاد کرد که گویی گاز اشک آور است و این دختر در میان اغتشاشات اینطوری پیروزمندانه دست خود را بالا گرفته و در میان گاز اشک آور همچون فیلم ایستاده در غبار به طور حماسی ایستاده است. خیلی زود این عکس در رسانه های غربی مورد توجه قرار گرفت و به عنوان نماد اغتشاشات ایران در این رسانه ها حتی در صفحه یک مطبوعات غربی منتشر شد و جوایز زیادی نیز دریافت کرد.
جالب اینجاست که وی حتی برای این عکس جعلی خود نیز حواشی دروغ و افسانه گونه ساخته است و گفته که اوضاع آنقدر بغرنج بوده که گفته اند که برای عکاسی این حادثه دروغین باید یک عکاس مرد فرستاد ولی وی به عنوان یک زن توانسته در میانه حوادث حضور پیدا کند و این عکس محشر ( ساختگی) را بگیرد!

درحالی این عکس ساختگی به عنوان تک عکس برتر خبری سال از سوی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران معرفی شد که بسیاری از رسانه ها نسبت به این اقدام انجمن عکاسان اعتراض کردند اما مسئولان این انجمن نتوانستند پاسخ دهند که چرا به یک عکس ساختگی نشان برتر عکس خبری سال را داده اند. حالا این خانمی که از یک عکس جعلی درآمد و اعتبار کسب کرده است و در همان زمان با افشا شدن این امر بسیار مورد انتقاد افکارعمومی قرار گرفت دوباره دست به اقدامات ساختگی برای درآمدزایی، شهرت طلبی و ... زده است.
نکته اساسی اینجاست که با همه این رسوایی های خانم عکاس، ضدانقلاب و رسانه های غربی که ادعای حرفه ای بودن و رعایت اخلاق حرفه ای دارند بازهم وی را به عنوان یک عکاس خبری معرفی و عکس جعلی وی را به عنوان یک عکس واقعی منتشر می کنند. این موضوع به خوبی نشان می دهد که ضدانقلاب و رسانه های غربی به عنوان جریان آزاد و حقیقت خبری نیستند و تنها به فکر براندازی و رسیدن به مقاصد شوم خود هستند.
نکته اساسی دیگر این است که مجازات های جایگزین از جمله خدمات اجتماعی با هدف متنبه ساختن و به نوعی فرصت دوباره در عین نگاه بخشش در برابر گناه و اشتباه صادر می شود اما جالب است که از همین نگاه رئوفانه نیز چنین افرادی برای تخریب دستگاه قضائی کشور استفاده می کنند که اوج نگاه آنها نسبت به رفتارهای سازنده را نشان می دهد. متاسفانه شاید در برابر این افراد باید ضرب المثل نرود میخ آهنین بر سنگ را جایز دانست.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دروغ پراکنی، خانم عکاس، لباس پارکبانی، اغتشاشات 96 ، مجازات جایگزین
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو