مدرس دانشگاه در گفتگو با «زنان نیوز»:

دشمن با شعار آزادی بیشترین ظلم را به زنان کرد

مدرس دانشگاه با تاکید بر اینکه دشمن با شعار آزادی بیشترین ظلم را به زنان انجام داد، ادامه داد: اگر پای درد دل بانوان در غرب بنشینید، به این موضوع پی می‌برید که آزادی در غرب شعاری بیش نیست و زنان بردگان جنسی و هوسرانی مردان هستند.
دشمن با شعار آزادی بیشترین ظلم را به زنان کرد
1403/05/27 - 09:07
تاریخ و ساعت خبر:
196830
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از البرز؛ مریم جوادی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی «زنان نیوز» گفت: امروز بانوان مسلمان با حفظ حجاب و عفاف بر سکوهای قهرمانی در حوزه‌های مختلف ورزشی، علمی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... ایستاده‌اند.
مدرس دانشگاه و پژوهشگر حوزه حجاب ادامه داد: همانطور که در المپیک 2024 مشاهده کردید زنان همانند مردان بر سکوی رقابت خوش درخشیدند و برای ایران افتخار آفریدند و حجاب آنها مانعی برای پیشرفت و حضور در سکوهای جهانی نبوده، نیست و نخواهد بود.
وی افزود: حجاب هیچ محدودیتی برای بانوان مسلمان نیست بلکه حریم امنی برای زنان است تا خود را در مقابل هوسرانان بپوشانند.
جوادی با بیان اینکه دشمن از حجاب بانوان مسلمان هراس دارد، تصریح کرد: دشمن از سال های قبل بر روی حجاب بانوان سرمایه گذاری کرد و با راه اندازی چالش های مختلف در فضای مجازی سعی در عادی سازی ولنگاری و بی حجابی کرد.
این مدرس دانشگاه گفت: اما بانوان مسلمان با بصیرت، خط خود را از دشمنان جدا کردند زیرا می دانند که حجاب محدودیت نیست و بانوان در ایران از بیشترین آزادی و احترام در کشور برخوردارند.
وی با تاکید بر اینکه دشمن با شعار آزادی بیشترین ظلم را به زنان انجام داد، ادامه داد: اگر پای درد دل بانوان در غرب بنشینید، به این موضوع پی می‌برید که آزادی در غرب شعاری بیش نیست و زنان بردگان جنسی و هوسرانی مردان هستند.
جوادی افزود: حجاب ارثیه حضرت زهرا (س) و گنجینه گرانبهایی برای حفظ ارزش و جایگاه زنان است، بانوان باید با حفظ حجاب برتر حب و دوستی خود را به بانوی دو عالم نشان دهند، زیرا ما هرچه داریم از حضرت فاطمه (س) است.
این مدرس دانشگاه تاکید کرد: وقتی بانوان راه حضرت زهرا (س) را ادامه دهند و از الگوی حجاب برتر استفاده کنند، بنیان خانواده محکم شده و مشکلات زمانه مانع انحراف از ریل نشده و نمی‌شود.
وی در پایان اظهار داشت: حجاب باعث قدرت زن، حفظ ارزش و جایگاه بانوان و همچنین یکی از مولفه‌های تحکیم خانواده است.
انتهای خبر/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زن، زندگی، آزادی، ظلم، دشمن
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زن و خانواده
V
آرشیو