برگزاری کارگاه مادر و کودک با موضوع تربیت دینی فرزندان در خارگ

کارگاه مادر و کودک با حضور مربی ترنم بهشتی، خانم لادن خدادادی، در خصوص تربیت دینی فرزندان درجزیره خارگ(بوشهر) برگزار شد. این کارگاه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۷:۳۰ عصر برگزار گردید و با استقبال گرم والدین و کودکان همراه بود.
برگزاری کارگاه مادر و کودک با موضوع تربیت دینی فرزندان در خارگ
1403/06/06 - 11:18
تاریخ و ساعت خبر:
197622
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - بوشهر : در این کارگاه، اصول تربیت کودک و بازی‌های مادر و کودک به‌طور جامع مورد بحث و بررسی قرار گرفت. خانم خدادادی تأکید کردند که والدین باید به رشد همه‌جانبه فرزندان خود توجه کنند و در جهت رشد معنوی، روانی، جسمی و عاطفی آن‌ها گام بردارند. این توجه به نیازهای وجودی فرزندان، به رشد متوازن آن‌ها کمک کرده و انسان‌های سالم و موفقی را به جامعه معرفی می‌کند.
مربی کارگاه با اشاره به اهمیت فرزندپروری، بیان کردند که این فرایند از زمان انتخاب همسر آغاز شده و تا بزرگسالی ادامه می‌یابد. ایشان همچنین به تأکید دین مبین اسلام بر زمان مناسب برای اقدام به بارداری و تغذیه دوران بارداری اشاره کردند.
در ادامه، خانم خدادادی به دو نوع تربیت فرزندان اشاره کردند: تربیت مستقیم که از زمان تولد تا نوجوانی ادامه دارد و تربیت غیرمستقیم که در دوران بارداری و زندگی جنین در شکم مادر صورت می‌گیرد. ایشان تأکید کردند که هماهنگی پدر و مادر در تربیت فرزندان نقش بسیار مهمی دارد و عدم هماهنگی می‌تواند منجر به سردرگمی و مشکلات رفتاری در فرزندان شود.
در پایان کارگاه، جوایزی به تمامی کودکان حاضر اهدا شد و والدین با اشتیاق به تبادل نظر و تجربیات خود پرداختند. این کارگاه به عنوان یک فرصت مناسب برای یادگیری و تقویت روابط مادر و کودک در زمینه تربیت دینی و اخلاقی شناخته شد.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
خارک، برگزاری کارگاه مادر و کودک، تربیت کودک، مهارت افزایی مادران،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
بوشهر
V
آرشیو