برگزاری نشست "سه‌شنبه‌های مهدوی" با موضوع تقرب الهی و ازدواج موفق در شهرجم

همزمان با ششمین روز از شهریور ماه مراسم "سه‌شنبه‌های مهدوی" با حضور استاد سید غیبی در شهر جم برگزار شد. این برنامه شامل قرائت سوره مبارکه یاسین، زیارت ال یاسین و زیارت عاشورا بود و با سخنرانی خانم غیبی در مورد راه‌های تقرب الهی و آگاه‌سازی در زمینه ازدواج و ازدواج موفق همراه بود.
برگزاری نشست
1403/06/06 - 13:07
تاریخ و ساعت خبر:
197624
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - همزمان با ششمین روز از شهریور ماه مراسم "سه‌شنبه‌های مهدوی" با حضور استاد سید غیبی در شهر جم برگزار شد. این برنامه شامل قرائت سوره مبارکه یاسین، زیارت ال یاسین و زیارت عاشورا بود و با سخنرانی خانم غیبی در مورد راه‌های تقرب الهی و آگاه‌سازی در زمینه ازدواج و ازدواج موفق همراه بود.
در این نشست، نکات مهمی مطرح شد که شامل موارد زیر بود:
1. برای نزدیک شدن به خداوند و الگو قرار دادن امام زمان (عج)، باید سبک زندگی‌مان را مطابق با ایشان قرار دهیم. این شامل ترک گناه، انجام واجبات و دوری از محرمات است. همچنین، غلبه بر هوای نفس به عنوان یکی از موانع این مسیر مورد تأکید قرار گرفت.
2. در زمینه ازدواج جوانان، باید از سخت‌گیری پرهیز کنیم و به جای زیاده‌خواهی، آسان بگیریم تا قرب الهی را تجربه کنیم.
3. برای داشتن زندگی مشترک موفق، باید صبر و تحمل را از مادرانمان بیاموزیم. در حال حاضر، بسیاری از زوجین آستانه تحمل پایینی دارند و با کوچک‌ترین مشکلات به طلاق فکر می‌کنند.
این برنامه همچنین شامل عزاداری و سینه‌زنی به مناسبت امام زمان (عج) و برگزاری حلقه صالحین کودکان و مسابقات ورزشی مانند دارت، طناب‌زنی، شطرنج و فوتبال دستی بود. در پایان، گروه سرود دختران نیز به اجرای برنامه پرداختند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سه شنبه های مهدوی، شهرجم ، استان بوشهر، تقرب الهی ، ازدواج موفق
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
بوشهر
V
آرشیو