اهمیت جهانی حضور مردم ایران پای صندوق های رأی !

حضور مردم ایران در انتخابات برای بیشتر کشورهای جهان مهم است وبا ارزش است چون انتخاب فرد اصلح در کشور ایران میتواند روی دیگر کشورها اثر بگذارد .
اهمیت جهانی حضور مردم ایران پای صندوق های رأی !
1403/04/13 - 12:56
تاریخ و ساعت خبر:
195180
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - آرزو سناسیری تحلیل گر مسائل سیاسی در یادداشتی به بررسی وتحلیل ضرورت و ارزش حضور مردم در انتخابات پرداخت .حضور مردم درانتخابات در کشور ایران بسیار مهم است چون هر اثر انگشت مردم ایران برای جهان مهم است .
علی الخصوص در این چند دهه اخیر شاهد این هستیم که چشم بیشتر کشورهای جهان به نتیجه انتخابات و میزان مشارکت مردم ایران است واین یعنی مهم بودن؛ واقعا تصمیم واندیشه و حضور مردم ایران در انتخابات برای« جهان» مهم است. چرا؟
چون تصمیم و اراده وحضور همین مردم برای انتخاب فرد اصلح برای اداره کشور در تحول جهان نقش دارد وقتیکه همه مردم بیایند و در امر تصمیم گیری برای کشورشان شرکت کنند میتواند همانند مشت دست که هر کدوم از انگشتان با تکیه بر انگشت دیگری قدرت و نیرو میگیرد بردهان دشمنانش مشت بکوبد و همین اثر انگشت است که میتواند از مال و ناموس وارزش های کشور ،ذخایر نفتی و غیره ..محافظت و نگهداری کند بله همین انتخاب صحیح مردم وتصمیم عاقلانه مردم در دهه ی انقلاب بود که توانست رژیم منحوس شاهنشاهی را از بین ببرد. و جهان را از این همه شجاعت ،ایثار و فداکاری وحضور به موقع برای دفاع از کشورشان به بهت و تعجب وادارد. تعجبی ندارد از مردم نجیب و شریف کشور ایران که در همه صحنه ها با وجود همه فشارها و مشکلات پای نظام و کشورشان مردانه ایستاند این نشانه ایمان و نجابت و اصالت مردم غیور کشور ایران است . و این یعنی ارزش حضور مردم کشور ایران در امر تصمیم گیری؛ زیاد از خاطرات فاصله نمیگیرم، در همین سه سال گذشته بود که مردم کشور ایران مردی را برای ریاست جمهوری انتخاب کردند که توانست با مشکلاتی که در کشور بوجود آمده بود بجنگد و مشکلات را از بین ببرد و در راه همین مردم به شهادت برسد واقعا چه خوش باشد شهادتی که در راه خدمت به همین مردم باشد و خوشا بحال رئیس جمهور شهید آقای رئیسی که برای همین مردم جان داد مردمی که پس از خبر شهادتش حقش را ادا کردند و با وجود فشارهای رسانه های غربی بر علیه رئیس جمهور وایجاد فضای یأس وناامیدی و با وجود فشارهای سخت اقتصادی برای رئیس جمهور شهیدشان سنگ تمام گذاشتند. که باورش برای کشورهای غربی و انعکاسش برای رسانه های غربی سخت بود و قطعا همین مردم بار دیگر برای ادا کردن حق رئیس جمهور شهیدشان که تا پای جان برای این مردم خدمت کرد و برای انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری به میدان و پای صندوق های رای می آیند وباری دیگر جهان را بهت وامی دارند و فردی را انتخاب میکنند که به گفته رهبر عزیزشان تمام خصوصیات فرد اصلح را داشته باشد و همانند شهید رئیسی که همه گزینه های فرد اصلح را داشتند که یکی از خصوصیات شهید رئیسی شجاعتشان بود .در همین دوره خدمت شهید رئیسی بود که با شجاعت تمام و با کمک و اقتدار سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق پایگاه های نظامی اسرائیل را با موشک بمباران کردند و خسارت چشمگیری بر اسرائیل وارد کردند که حتی قدرت پاسخگویی به این تضرر را نداشت قلب ملت ایران و دیگر مسلمانان را شاد کردند و به همه جهان فهماندند که کشور ایران برای امنیتش اجازه رد شدن از خط قرمز به هیچکس نمیدهد. البته دشمنان ما نظیر آمریکا و اسرائیل و بیشتر رسانه های معاند غربی با تمام قوا دارند برای حضور نیافتن مردم ایران پای صندوق های رای ونا امید کردن مردم از مسئولین تلاش میکنند اما هرگز اینچنین نیست مردم ما همیشه قدر دان زحمات شهدای خدمت و رئیس جمهور شهیدشان هستند وذره ای از فداکاری های ایشان را از یاد نخواهند برد.و همه بدانند کشور ایران شهید رئیسی ها وسردار سلیمانی های دیگری هم دارد که میتوانند تاریخ ساز جهان باشند و به فضل و رحمت الهی و به برکت خون شهیدان خدمت ودیگر شهیدان انقلاب در این صحنه هم بازنده میدان خود دشمنان هستند. وبار دیگر مردم ایران به جهانیان درس ایثار و فداکاری می آموزند وانتخاباتی پرشور رقم میزنند. ان شاالله
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مردم ایران اسلامی ، انتخابات ریاست جمهوری ، اهمیت انتخابات در ایران ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاست داخلی
V
آرشیو