حقوق زنان، مضمون نخ نما و شعار دروغین مدعیان غربی حقوق زن/ اغتشاشات اخیر به اسم حقوق زن به کام منافقین و ضد انقلاب

آزادی، برهنه گشتن در خیابان نیست.آزادی، بی‌بند و باری را روشنفکر نامیدن نیست . مدعیان حقوق زن، شعارشان زن است و تایم‌لاین‌شان پر از فحش به همسر و خواهر و مادر طرف مقابل. شعارشان زندگی است و از بالا رفتن آمار کشته‌ها قند در دل‌شان آب می‌شود. شعارشان آزادی است و پشت تروریست‌های ظالم در می‌آیند.
حقوق زنان، مضمون نخ نما و شعار دروغین مدعیان غربی حقوق زن/ اغتشاشات اخیر به اسم حقوق زن به کام منافقین و ضد انقلاب
1401/07/20 - 10:07
تاریخ و ساعت خبر:
142103
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - استان تهران - مریم زال محمدی: حقوق زنان ایرانی در طی دوره‌های سیاسی و تاریخی مختلف تغییرات زیادی کرده‌است.زنان در انقلاب ۱۳۵۷ ایران نقش مهمی را ایفا کردند و به‌طور گسترده در انقلاب اسلامی و برکناری شاه مشارکت کردند.
منشور حقوق و مسئولیت‌های زنان در جمهوری اسلامی ایران برگرفته از شریعت اسلام و نظام حقوقی آن و تبیین حقوق و مسؤلیت‌های زنان در عرصه‌های حقوق فردی، اجتماعی و خانوادگی با ۱۴۹ بند در سال ۱۳۸۳ تدوین و تصویب گردیده است
خلاء بزرگ ایران، امروز چهره ای فراجناحی و ملی،مثل حاج قاسم است که جلوی شعله ور شدن جنگ به ظاهر داخلی و خونریزی را بگیرد،میان حکومت و معترضان میانجگری کند بی آنکه طمع حکومت و نقطه ضعف داشته باشد...
آزادی، برهنه گشتن در خیابان نیست.آزادی، بی‌بند و باری را روشنفکر نامیدن نیست شعارشان زن است و تایم‌لاین‌شان پر از فحش به همسر و خواهر و مادر طرف مقابل. شعارشان زندگی است و از بالا رفتن آمار کشته‌ها قند در دل‌شان آب می‌شود. شعارشان آزادی است و پشت تروریست‌های ظالم در می‌آیند.
ظالمانی چون پهلوی که فکر می کند مردم بار دگر اشتباه میکنند؛اسرائیل منحوس و خبیث که بالاخره از پوست تزویر خود بیرون آمده و می نویسد بای بای ایران؛آمریکای جنایتکار که سال هاست از آن طرف دنیا به این منطقه آمده و با آتش بازی خودش را گرم می کند و... متحد شده اند کشورمان ایران را ، این مظلوم مقتدر این نماد ایستادگی را هر چند با اشتباهات و کوتاهی هایش به زانو در بیاورند تروریست هایی که به تماشا ننشسته اند که در پایان این بازی برایمان دست بزنند و راهی خانه هایشان شوند.
این که همه و همه دست به دست هم داده اند و آبشار نیاگارا را به رنگ پرچم ایران در می آورند و بازیگرانشان که حق اعتراض به سیاست های دولت هایشان را ندارند به راحتی در مورد ایران اظهار نظر می کنند و همه و همه دلسوز این مردم شده اند، با ترانزیت بمب شیمیایی آن سال ها و تحریم های این سال ها و هزاران جنایت هایشان همخوانی ندارد. آن چه می بینیم تدارکات یک جشن بزرگ است که قرار است کیکش ایران باشد! ایرانِ پس از جمهوری اسلامی، خزر ندارد،خلیج ندارد که برای پسوندِ فارس اش بجنگیم خوزستان ندارد که خونگرمی مردمانش به وجدمان بیاورد. آذربایجان ندارد که یاشاسین گفتن مان قند در دل مردمانش آب کند. کردستان ندارد که به مردان غیورش افتخار کنیم. سیستان و بلوچستان ندارد که برایش دل بسوزانیم.
ایرانِ پس از پهلوی را با بعث عراق امتحان کردند، نشد. این بار اما اشتباه نمی کنند. آن هایی که با حمله نظامی و تحریم و ترور و گروهک های تروریستی و خیانت های داخلی دیگر نتوانستند جمهوری اسلامی ایران را به زانو در بیاورند این روزها بدجور روی من و شما حساب باز کرده اند. این ها می دانند جنگ‌ ما را متحدتر خواهد کرد. وگرنه قدرت حمله نظامی دارند و داشته اند. این ها به تفرقه ما امید بسته اند.
این رودرویی به نفع کیست؟کاملا واضح و روشن است
اگر رئیس جمهور به عنوان مسئول اجرا کننده قانون اساسی اصل ۲۷ (اعتراض مسالمت آمیز)قانون مذکور را اجرا میکردند، در طی این سالیان حجم گسترده ای از خشم و اندوه،خشونت و آشفتگی و دوقطبی شدن جامعه و... مردم کاسته میشد و دشمن هم،راهی برای آسیب به کشور پیدا نمیکرد
بنابراین باید صدای مردم را شنید. اگر نتوانیم با این قشر ارتباط برقرار کنیم و به خواسته‌های بحقشان توجه کنیم، پس با چه زبانی صحبت خواهیم کرد؟ قانون اساسی در اصول متعدده در شرح وظایف دولت و حاکمیت و مردم، تأسیساتی دارد؛ راهپیمایی، اعتراض و اجتماع حق طبیعی هر فرد است اما این حق طبیعی در قانون اساسی نادیده گرفته می‌شود
امیدواریم در راستای جهاد تبیین به شبهاتی که در این چند سال گذشته بلاتکلیف مانده است به صورت شفاف پاسخ داده شود. و #ایران_قوی تری بسازیم.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
حقوق زنان، مضمون نخ نما و شعار دروغین مدعیان غربی حقوق زن
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زنان و سیاست
V
آرشیو