جلسه کمیته بانوان ستاد دهه مبارک فجر در شهرستان چناران برگزار شد

مسؤل بسیج جامعه زنان ناحیه چناران در جلسه کمیته بانوان گرامی داشت دهه فجر گفت: حضور پرشور بانوان در برنامه های دهه مبارک فجر نشان دهنده قدرشناسی این قشر فرهیخته از امام (ره) و شهداء و تجدید میثاقی با آرمان های والای آن عزیزان دارد.
جلسه کمیته بانوان ستاد دهه مبارک فجر در شهرستان چناران برگزار شد
1401/11/04 - 09:26
تاریخ و ساعت خبر:
144826
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - خراسان رضوی، جلسه کمیته بانوان ستاد گرامی داشت دهه مبارک فجر شهرستان چناران با هدف ارائه برنامه های پیشنهادی دستگاه ها و تدوین برنامه های شاخص حوزه زنان و خانواده در ایام این دهه با حضور مدیران ادارات، فاطمه آزاد مشاور فرماندار در حوزه زنان و خانواده و صیاد پزشک مسول بسیج جامعه زنان چناران به ریاست تکتم مهدوی دبیر ستاد دهه فجر در محل کتابخانه های عمومی این شهرستان برگزار شد.
صیاد پزشک مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه چناران گفت: همانگونه که مستحضر هستید در آستانه دهه فجر انقلاب قرار داریم که نیاز است هم این ایام پاس داشته شود و هم افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مردم و نسل جوان معرفی شود.
وی بیان کرد: هویت دادن و ارزش آفرینی به مقام زن یکی دیگر از دستاوردهای بزرگ انقلاب است.
صیاد پزشک خاطر نشان کرد: دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی برای مرور افتخارات گذشته و دادن امید برای آینده است.
مسؤل بسیج جامعه زنان ناحیه چناران در بخش دیگر از سخنانش تأکید کرد: حضور پرشور بانوان در برنامه های دهه مبارک فجر نشان دهنده قدرشناسی این قشر فرهیخته از امام (ره) و شهداء و تجدید میثاقی با آرمان های والای آن عزیزان دارد.
گفتنی است؛ دیدار از خانواده های معظم شهداء، تجلیل از زنان و دختران موفق، برگزاری همایش ها و جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری، اجرای مسابقات علمی، ورزشی، نمایشگاه تولیدی زنان و... از برنامه های دهه فجر امسال می باشد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کمیته بانوان ستاد دهه فجر،شهرستان چناران ،مسؤل بسیج جامعه زنان ناحیه چناران
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو