ا حضور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر؛

ساختمان جدید مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان زن در ارومیه افتتاح شد

ساختمان جدید مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان زن با حضور سردار اسکندر مؤمنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور روز شنبه در ارومیه افتتاح شد
ساختمان جدید مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان زن در ارومیه افتتاح شد
1403/02/23 - 09:19
تاریخ و ساعت خبر:
193161
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - آذربایجان غربی : ساختمان جدید مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان موضوع ماده ۱۶ بانوان در ارومیه با حضور سردار اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر و محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.
مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی در آیین افتتاح این مرکز گفت: این مرکز در سال گذشته معتادان متجاهر زن را پذیرش کرده که تعداد ۳۱ نفر خود معرف و مابقی معتادانی هستند که توسط نیروی انتظامی دستگیر و به این مرکز منتقل شده‌اند.
محمدپوری با اشاره به اینکه این مرکز در ۶۵۰ متر مربع راه اندازی شده گفت: از مساحت کل مرکز، 300 مترمربع نوسازی شده است که بالغ بر 70 میلیارد ریال برای عملیات عمرانی این مرکز هزینه شده است.
وی اضافه کرد: تا قبل از سال ۱۴۰۱ در استان محلی برای نگهداری بانوان معتاد وجود نداشت. هم اکنون نیز ۴۸ نفر از زنان معتاد استان در ساختمان غیر استاندارد نگهداری می شوند.

انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
افتتاح، ارومیه، مرکز، معتادان، آسیب، مبارزه با مواد مخدر
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آذربایجان غربی
V
آرشیو