خانم قاسمی تولیدکننده گلیم در نقده:

اعتقاد به رزاق بودن خداوند تنها رمز موفقیت در تولید است

خانم قاسمی تولیدکننده گلیم در نقده گفت: اعتقاد به رزاق بودن خداوند تنها رمز موفقیت در تولید است، پس هر کس با این روحیه وارد عرصه فعالیت شود به طور قطع موفق می شود.
اعتقاد به رزاق بودن خداوند تنها رمز موفقیت در تولید است
1403/06/14 - 12:19
تاریخ و ساعت خبر:
197580
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - خانم قاسمی کارآفرین و تولیدکننده نقده‌ای در گفت و گو با خبرنگار زنان نیوز در آذربایجان غربی در ارتباط با نحوه شروع به فعالیت خود گفت: از سال 1390 آموزش قالیبافی را در نقده با مشارکت ادارات مختلف از جمله کمیته امداد، اداره امور عشایر، فنی و حرفه ای و ... آغاز کردم در نهایت تصمیم گرفتم که کارگاه تاسیس کنم و بانوانی را که این هنر را یاد گرفته اند به کار مشغول کنم که خوشبختانه در ابتدای کار نیز با استقبال آنها رو به رو شدم.

وی ضمن ابراز تاسف از اینکه در آغاز فعالیت خود با شکست رو به رو شد، از آن به عنوان یک تجربه یاد کرد و گفت: با توجه به اینکه بانوان زیادی را آموزش داده بودم، به این فکر کردم که برای درآمدزایی آنها نیز باید اقدام کنم و سزاوار نیست که بعد از آموزش آنها را به حال خودشان رها کنم، بنابراین در سال 1393 حدود ده میلیون تومان پول داشتم که آن را برای خودم سرمایه کردم ولی متاسفانه بافنده هایم گفتند برای خودشان می خواهند ببافند، برای همین خواب سرمایه باعث شد دچار مشکل شوم.

این بانوی کارآفرین با بیان اینکه به رزاق بودن خداوند متعال ایمان راسخ دارم، اضافه کرد: اعتقاد قلبی دارم روزی هرکسی در ید قدرت خداوند متعال است و او مقدر کرده است که هر کسی چقدر دارایی داشته باشد پس نباید بخل و حسادت بورزیم بلکه تا جایی که می توانیم باید دست هم را بگیریم.
قاسمی رمز موفقیت خودش و همه کارآفرینان به ویژه فعالان صنایع دستی را پشتکار، صبر و خلاقیت و توکل به
خداوند عنوان کرد و گفت: در کنار همه این ها چنانچه به خداوند متعال توکل کنیم می‌توانیم به همه خواسته های مان هرچند که بزرگ و دست نیافتنی باشند برسیم.

انتهای پیام

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کارآفرین زنان کارآفرین بانوان موفق
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
کارآفرینی و تولید ملی
V
آرشیو