رویداد «اشتغال آفرینی و جهش تولید بامشارکت بانوان کارافرین» در ایلام آغاز می شود

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: اولین جلسه رویداد «اشتغال آفرینی و جهش تولید با مشارکت بانوان کارآفرین» با همکاری شرکت نانونیک ارغوان ایلام با حضور نمایندگان ادارات و نهادهای مرتبط امروز( ۱۱ شهریورماه) در سالن الغدیر سپاه استان برگزار شد.
رویداد «اشتغال آفرینی و جهش تولید بامشارکت بانوان کارافرین» در ایلام آغاز می شود
1403/06/12 - 11:08
تاریخ و ساعت خبر:
197533
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از ایلام، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین ( ع) استان ایلام "زهرا جمالی" اظهارداشت: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص نامگذاری سال ۱۴۰۳ به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردمی» رویداد «اشتغال آفرینی و جهش تولید با مشارکت بانوان» با هدف توسعه مشاغل خانگی توسط مادران خلاق، توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی و نوآوری، مشارکت بانوان خلاق در جهش تولید و ایجاد اشتغال پایدار از ۲۵ شهریورماه رسما آغاز می گردد و تا ۱۲ آبان ماه ادامه می یابد.
وی در خصوص محورهای رویداد گفت: شامل مشاغل خانگی ، حوزه صنایع دستی ، پوشاک ، محیط زیست، تولیدات غذایی و خوراکی ، تولیدات کشاورزی، گرافیست، گردشگری ، فناوری اطلاعات و تولید فرآورده های لبنی و غیر لبنی می باشد .
وی ادامه داد: این جلسه رویداد با ریاست سرهنگ نصراللهی مسئول هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین استان و با حضور معاونت های سپاه استان و نمایندگان ادارات فنی و حرفه ای، بهزیستی، صمت، میراث فرهنگی و گردشگری، کمیته امداد امام خمینی(ره)، صدا وسیما، دانشگاه ایلام، اداره کل کار و رفاه ومشاوره امور خانواده و بانوان استانداری برگزار گردید.
جمالی افزود:معیارهای ارزیابی هم شامل نوآورانه بودن ایده ، میزان تاثیر بر اشتغال آسان و ایجاد پایدار بودن اشتغال می باشد.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) تصریح کرد: ما به دنبال هم افزایی از ادارات هستیم که جهت اطلاع رسانی این رویداد از تمام ظرفیت خود استفاده شود و میزان حمایت انها از طرح و ایده های برتر مشخص شود.
وی در خصوص هدایای ایده های برتر این رویداد گفت: اعطای تسهیلات کم بهره ، اتصال صاحبان ایده های برتر به سرمایه گذاران جهت اجرایی نمودن ایده ها آن از مزایای منتخبین آثار رویداد خواهد بود.
جمالی افزود: شرکت کنندگان می توانند از ۲۵ شهریورماه آثار خود را براساس محورهای مطرح شده در سایت و کانالی که راه اندازی می گردد ارسال نمایند و در ۱۲ آبان ماه به آثار برتر ّمنتخب می گردنند.
در این جلسه بعد از سخنرانی خانم جمالی، نمایندگان ادارات به ایراد نظرات و پیشنهادات خود در خصوص برگزاری باکیفیت رویداد پرداختند.
هم چنین سرهنگ نصراللهی مسئول هماهنگ کننده سپاه استان در پایان جلسه به جمع بندی پرداخت و اظهار داشت: یکی از اهداف این جلسه تکمیل زنجیره تولید ، خصوصا بحث بازاریابی است که ما در بازاریابی مشکل داریم، این رویداد به دنبال این است که چه کار کنیم این مشاغل خرده خانگی پایدار شود، دائمی شود و تبدیل به یک فرهنگ شود.
وی ادامه داد: فرهنگ ترویج، فرهنگ کار و تلاش و کوشش در بین همه اقشار مردم، مخصوص خانواده ها که امروز قشر عظیمی از جامعه را زنان و زنان سرپرست خانوار محسوب می شوند را باید گسترش دهیم.
نصراللهی اظهار داشت: می طلبد جلسات این رویداد در قالب کمیته های از جمله کمیته علمی، کمیته رسانه و فضای مجازی، کمیته تبلیغات، کمیته اجرایی ، کمیته پشتیبانی تشکیل گردد.
مسئول هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) در پایان گفت: ان شا الله خروجی این رویداد پایدار سازی مشاغل خرده خانگی باشد که کمکی به اقتصاد کشورمان و حل مشکلات اقتصادی باشد.
در انتهای پایان/ ملکی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
رویداد «اشتغال آفرینی و جهش تولید بامشارکت بانوان کارافرین»، ایلام
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو