مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان:

مهمترین بخش قیام عاشورا نقش روایتگری و روشنگری حضرت زینب(س)است

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان گفت: مهم ترین بخش قیام عاشورا نقش روایتگری و روشنگری حضرت زینب سلام الله علیها است که خبرنگاران باید از صراحت کلام و جسارت ایشان الگو گرفته و زینب‌گونه از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند.
مهمترین بخش قیام عاشورا نقش روایتگری و روشنگری حضرت زینب(س)است
1403/05/17 - 09:02
تاریخ و ساعت خبر:
196500
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - طاهره عاشوریان مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان، در گفتگو با خبرگزاری زنان ایران از گیلان: ضمن تبریک هفدهم مرداد روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه اظهار کرد،خبرنگاران و اهالی رسانه باید با تاسی از حضرت زینب(س) در راه حق قدم بردارند. چرا که روایت و روشنگری حضرت زینب(س) در واقعه کربلا حرکت بی بدیل و ماندگار در عرصه روشنگری و حق‌گوئی بود که باعث شد خون بر شمشیر پیروز شود.
وی افزود،بعد از واقعه کربلا دشمن تصور می کرد که پیروزی را کسب کرده است اما زینب (س) با روایت صحیح و شجاعانه توانست صحنه پیروزی را به کلی عوض کند و کسانی که احساس پیروزی داشتند، احساس شکست کردند.
عاشوریان گفت،خبرنگاران به سبب حرفه و اشتیاقشان به نقاطی از مسائل نه تنها باعث می شوند کشف و شناخت موضوعات سرعت بگیرد بلکه رسیدگی به آنها نیز به همان میزان سریع‌تر شود. از این جهت باید به فعالیت خبرنگاران به دید ظرفیتی نگریست که می‌توان از طریق آن با دقت و سرعت بیشتری به مسائل آگاهی یافت و برای رفعشان اقدام کرد.
وی خاطر نشان کرد،بی‌تردید بخشی از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش خستگی ناپذیر خبرنگارانی است که با نشر و پردازش ‏صحیح، دقیق و سریع اطلاعات، هم دوش با سایر نهاد‌های مسئول در پاسداری از دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی در سایه سار رهبری مدبرانه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مجاهدانه ایفای نقش نموده و ثابت قدم مانده‌اند.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان، ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه، و مجاهدت دلسوزانه تلاشگران عرصه اندیشه و آگاهی که در سنگر دفاع از آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی ایران با سلاح قلم روایت، حقیقت و صداقت می نمایند گفت، روز خبرنگار تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته‌اند.
انتهای پیام/ *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس، روایتگری عاشورا، حضرت زینب س، روشنگری حضرت زینب س، جهاد تبیین
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گیلان
V
آرشیو