پیام مسئول بسیج جامعه زنان استان گیلان برای حضور حداکثری در انتخابات

مسئول بسیج جامعه زنان استان گیلان با صدور پیامی مردم را به شرکت حداکثری در انتخابات دعوت کرد در متن این پیام آمده است : این انتخابات در کارزار بزرگ منطقه و در میدان معادلات پیچیده جهان می تواند بر اقتدار ملی و انقلابی ایران و درخشش گفتمان اسلام ناب و اندیشه امام خمینی (ره) و پیشرفت محور مقاومت و عدالت بیداری مستضعفان بیافزاید.
پیام مسئول بسیج جامعه زنان استان گیلان برای حضور حداکثری در انتخابات
1403/04/08 - 13:00
تاریخ و ساعت خبر:
194982
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - طلاهره عاشوریان مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با صدور پیامی از آحاد مردم برای حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت بعمل آورد. متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَومٍ حَتَّی یُغیروا ما بأنفُسِهِم
انتخابات یکی از برکات انقلاب اسلامی و شاخص‌های مهم مردم‌سالاری دینی به شمار می‌رود و برای تحقق مردم سالاری دینی لازم است که در انتخابات مشارکت جدی داشته باشیم
همانگونه که مقتدای ما امام خامنه‌ای عزیز فرمودند «سرافرازی ملت ایران در انتخابات پیش رو به‌واسطه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح خواهد بود»، ما نیز یقین داریم که این حضور همه‌جانبه و انتخاب داوطلب اصلح، علاوه بر تسهیل رفع مسائل و مشکلات داخلی، در عرصه بین‌المللی نیز وحدت و یکپارچگی مردم ایران را به رخ جهانیان می‌کشاند و دست برتر و بالاتر در عرصه دیپلماسی را در اختیار دولتمردان، سیاست‌مداران و دیپلمات‌های ایرانی قرار می‌دهد.
این انتخابات در کارزار بزرگ منطقه و در میدان معادلات پیچیده جهان می تواند بر اقتدار ملی و انقلابی ایران و درخشش گفتمان اسلام ناب و اندیشه امام خمینی (ره) و پیشرفت محور مقاومت و عدالت بیداری مستضعفان بیافزاید و راهی به سوی حل بیشتر مشکلات مردم بگشاید و آرمان و راه شهدای عالیقدر و بویژه شهدای گرانقدر خدمت را تداوم بخشد و این همه در گرو مشارکتی گسترده و انتخابی هوشمندانه است.
اکنون بر ماست که به پاس قدردانی از شهدای سرفراز سرزمین‌مان و برای ادای دین و تکلیف شرعی خود، مشتاقانه در پای صندوق‌های رای حاضر شویم و همچون گذشته به ندای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) لبیک بگوییم. از این رو وعده همه ما، حضور مقتدرانه در پای صندوق‌های رای، برای خلق حماسه‌ای دیگر است تا به مدد الهی و داشتن نیت‌های خیر و خدایی در انجام این فریضه سرنوشت‌ساز، مسیر امنیت، ثبات و پیشرفت کشور برای تحقق ایران تمدن‌ساز را قدرتمندتر از گذشته بپیماییم و با انجام این عمل صالح و شایسته، موجب رضایت و خشنودی حضرت حق و شادی دل امام عصر حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) شویم.
و من الله التوفیق
طاهره عاشوریان
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
پیام، مسئول بسیج جامعه زنان استان گیلان ، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ، اقتدار ملی ، اندیشه های امام خمینی ، محور مقاومت
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گیلان
V
آرشیو