کارگران چرخه های زندگی جامعه و امتداد رگه های حیات در مجاری هستی

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان ضمن تبریک هفته کار و کارگر، با بیان اینکه کارگران از شریف ترین طبقه اجتماع هستند گفت:چرخش دست و بازوی کارگران باعث چرخش چرخه های زندگی جامعه و امتداد رگه های حیات در مجاری هستی است.
کارگران چرخه های زندگی جامعه و امتداد رگه های حیات در مجاری هستی
1403/02/13 - 12:13
تاریخ و ساعت خبر:
192811
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - طاهره عاشوریان مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان در حاشیه بازدید از مرکز کارآفرینی فیدار نو که با حضور جمعی از همکاران سازمان صورت گرفت، در گفتگو با خبرنگار زنان ایران از رشت، اظهار کرد: ۹ اردیبهشت سالروز تشییع نمادین «شهید عزیز عبدالحسین برونسی» است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نام‌گذاری شده و ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.
وی افزود: کارگران از ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه در جامعه ها هستند چرا که چرخ عظیم جوامع بشری با دست توانای کارگران در حرکت و چرخش است و حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است.

عاشوریان با اشاره به اینکه، انسانها به طور طبیعی، موجوداتی اجتماعی اند و برای دست یابی به بیشتر هدفهای مادی و معنوی شان، ناگزیر از تعامل با یکدیگر می باشند گفت، در حقیقت، هر کدام از انسانها بر سر سفره دیگران نشسته اند و از دست رنج هم نوعان خویش روزی می خورند.
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان در پایان با بیان اینکه دو قشر کارگر و کشاورز ستون فقرات کشور و انقلابند تصریح کرد، قشر کارگر با مجاهدتهای پیگیر خود، قبل از انقلاب با اعتصابات دامنه دار انقلاب را به پیروزی رساندند و بعد از انقلاب هم آنها هستند که با کوشش و جهاد خود در راه اسلام این انقلاب را به پیش می برند اگر این دو قشر خوب عمل کنند، گرفتاری های کشور ما انشاء اللّه رفع می شود و از این جهت است که این دو قشر بیشتر مورد هجمه مخالفین انقلاب اسلامی هستند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
،طاهره عاشوریان ، روز کارگر، مرکز کارآفرینی فیدار نو
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گیلان
V
آرشیو