نقش کلیدی زنان خانواده در دوران انتخابات سنگین تر می شود /شرکت در انتخابات تنها راه تحقق جمهوریت و حاکمیت مردم در اداره کشور است

یک بانوی نخبه گیلانی با اشاره به اهمیت نقش زنان در شور انتخاباتی گفت : مادران در ترویج نقش سیاسی افراد جامعه نقش غیرقابل انکاری دارند آن ها با تبیین و دعوت از فرزندان و همسر برای اینکه در زمینه‌ انتخابات بتوانند فعالیت داشته و درست انتخاب کنند، نقش آفرینی می کنند.
نقش کلیدی زنان خانواده در دوران انتخابات سنگین تر می شود /شرکت در انتخابات تنها راه تحقق جمهوریت و حاکمیت مردم در اداره کشور است
1402/12/10 - 22:22
تاریخ و ساعت خبر:
190719
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مینا کرم بیجاری از بانوان برجسته سیاسی و اجتماعی استان گیلان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به شور و شعف انتخاباتی در گیلان با وجود کارشکنی های دشمن به نقش زنان در انتخابات اشاره و افزود: زنان نقش کلیدی در خانواده داشته و این تکلیف در انتخابات هم سنگین‌تر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه زنان الگوی سوم زن مسلمان نقش اجتماعی خود را با حضور در انتخابات ایفا می‌کنند، گفت: انتخابات یکی از مصادیق حضور اجتماعی زنان است.
کرم بیجاری افزود: مادرها می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند و فرزندان و همسرانشان را برای اینکه در زمینه انتخابات فعال باشند تشویق کنند و در زمینه یک انتخاب آگاه و درست درست تحقیق کنند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌های خود مبنی بر اینکه زنان باید در مراکز تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر عمده حاکمیتی حضور پیدا کنند، گفت: حتما زنانی در تصمیم‌سازی‌ها باید باشند و فرهنگ جامعه به سمتی برود که زنان هم‌پای مردان خود را کاندیدا کنند.
این بانوی فعال سیاسی و اجتماعی گیلان با تاکید بر اینکه دشمنان ایران اسلامی باز هم مثل همیشه دچار خطای محاسباتی شده و شکست می‌خورد گفت: جمهوریت و اسلامیت نظام هر دو به انتخابات وابسته است؛ چرا که تحقق جمهوریت و مردم‌سالاری و حاکمیت مردم در اداره کشور هیچ راهی جز برگزاری انتخابات ندارد.
وی با اشاره به نقش مهم بانوان در انتخابات با تاثیرگذاری بر خانواده و جامعه گفت: مادران در ترویج نقش سیاسی افراد جامعه نقش غیرقابل انکاری دارند آن ها با تبیین و دعوت از فرزندان و همسر برای اینکه در زمینه‌ انتخابات بتوانند فعالیت داشته و درست انتخاب کنند، نقش آفرینی میکنند زن‌ها در برخی از مسائلِ شناختِ اشخاص و راهبردها و جریانها، دقیق‌تر و ظریف‌تر از مردها نگاه می‌کنند.

انتهای پیام /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انتخابات، زنان و انتخابات ، گیلان ، مینا کرم بیجاری ، جمهوریت ، مردم سالاری ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گیلان
V
آرشیو