بازگشت امید به سفره های کارگران/کارخانه پوشش رشت احیا شد

حجت الاسلام صادقی رئیس کل دادگستری گیلان در بازدید از کارخانه پوشش گفت: کارخانه با حمایت ۱۰۰ درصدی قضایی احیا شده با ۱۱۲ نفر نیروی کار به چرخه تولید بازگشت.
بازگشت امید به سفره های کارگران/کارخانه پوشش رشت احیا شد
1402/08/25 - 12:12
تاریخ و ساعت خبر:
176448
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گیلان؛ حجت الاسلام صادقی رئیس کل دادگستری گیلان طی بازدید از کارخانه پوشش، از مسئولانی که مجدانه در پی بازگرداندن اموال به غارت رفته به بیت المال بودند تشکر کرد و گفت: کارخانه پوشش به دلایل مختلفی تعطیل بود و این در حالی اتفاق افتاد که تعداد ۳۰۰۰ کارگر در بخش تولید فعالیت داشتند.
وی افزود: اکنون که کارخانه با حمایت ۱۰۰ درصدی قضایی احیا شده با ۱۱۲ نفر نیروی کار به چرخه تولید بازگشت.
رئیس کل دادگستری گیلان تصریح کرد: در حال حاضر شرکت آتیه دماوند که سرمایه گذار این کارخانه است باید در جهت احیای کامل کارخانه، ظرفیت اشتغال را تا ۱۰۰۰ نفر افزایش دهد.
صادقی اظهار کرد: در جهت عملیاتی شدن سالن هشت هزار متری که در سفر رئیس جمهور به استان گیلان کلنگ زنی شده،در دادگستری استان با حضور مدیران شرکت نشستی برگزار می شود تا اعتبار لازم برای ایجاد سالن های مورد نیاز و فضای کارگاهی تامین شود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
حجت الاسلام صادقی،رئیس کل دادگستری گیلان ،کارخانه پوشش، راه اندازی کارخانه پوشش ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو