دوره تربیت و آموزش کارشناسان مطالعات حوزه زن و خانواده

جانشین سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان گفت: هدف از برگزاری دوره تربیت و آموزش کارشناسان مطالعات حوزه زن و خانواده، تقویت، توانمندسازی و ارتقاء سطح دانش بصیرتی مربیان و سرمربیان شبکه تربیتی صالحین می باشد.
دوره تربیت و آموزش کارشناسان مطالعات حوزه زن و خانواده
1403/05/09 - 20:54
تاریخ و ساعت خبر:
196204
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - آرزو محمدی جانشین سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان در گفتگو با خبرگزاری زنان ایران_گیلان اظهار کرد: دوره تربیت و آموزش کارشناسان مطالعات حوزه زن و خانواده بصورت دو روزه در تاریخ ۹ و ۱۰ مرداد برای ۸۰ نفر از مربیان و سرمربیان شبکه تربیتی صالحین، با حضور اساتید برجسته و بنام استان، در سالن شهید یوسفی سپاه قدس گیلان برگزار شد.
محمدی گفت: مسئله زن در دنیای امروز از جمله در کشور ما یکی از مسائل مهمی است که به جهات مختلف قابل پیگیری و تامل می باشد.
وی افزود: حدود ۱۰۰ سال است که فرهنگ غربی به پشتوانه پول و زور و سلاح و دیپلماسی سعی می کند فرهنگ و اسلوب زندگی غربی را بر جوامع اسلامی در میان زنان مسلمان تحمیل کند.
جانشین سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان گفت: زن در اسلام بعنوان رکن رکین خانواده و نیمی از پیکره اجتماع ، از جایگاه ارزشمند و والایی برخوردار است که بعنوان محور خانواده در تامین سلامت اخلاقی و سعادت آن نقش ویژه ای برعهده‌ دارد.
محمدی با اشاره به اینکه آگاهی بخشی در میان همه زنان جامعه نسبت به هویت اصیل زنانه باید از مهم ترین دغدغه های مجموعه اثر گذار جامعه در حوزه زن و خانواده باشد، خاطر نشان کرد: اگر بانوان نخبه اسلامی بتوانند هویت اصیل اسلامی را به زنان باز گردانند بزرگترین خدمت را به امت و عزت و کرامت اسلامی کرده اند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دوره تربیت و آموزش کارشناسان مطالعات حوزه زن و خانواده، گیلان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گیلان
V
آرشیو