در گفتگو با کارشناس مسائل خاورمیانه مطرح شد:

ایران و جبهه مقاومت پیروز مرحله اول جنگ با اسرائیل

کارشناس مسائل خاورمیانه با بیان اینکه، یائیر لاپید نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونسیتی چند روز پیش گفت ما دیگرقدرت بازدارندگی نداریم منتظریم تا ببینیم ایران کی بمباران را آغاز می کند، خاطر نشان کرد، ایران و جبهه مقاومت پیروز مرحله اول جنگ با اسرائیل هستند.
ایران و جبهه مقاومت پیروز مرحله اول جنگ با اسرائیل
1403/05/21 - 07:25
تاریخ و ساعت خبر:
196602
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - محسن صیاد قنبری کارشناس مسائل خاورمیانه در گفتگو با خبرنگار زنان ایران از گیلان، گفت: حدود ده روز از جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در شهید نمودن فرماندهان مقاومت، فوأد شکر و اسماعیل هنیه می‌گذرد و اسرائیل در این مدت در ترس، دلهره و اضطراب بی‌سابقه‌ای به سر می‌برد.
قنبری گفت: حمله ایران و جبهه مقاومت به رژیم جنایتکار از هفته قبل آغاز شده و در حال حاضر بازارهای مالی و شرکت‌های اقتصادی اسرائیل به خاطر ترس از این حمله به چالش کشیده شده و رو به افول است‌.‌
وی افزود: صهیونیست‌‌ها خوب می‌دانند که ایران با صبر و حوصله در زمان و مکان مناسب با اقتدار حمله خواهد کرد و در حال حاضر اسرائیل در بخش‌های مهم اقتصادی از جمله حمل و نقل، گردشگری و بازار بورس خسارات مالی سنگینی را متحمل شده‌ است.
قنبری با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی و آمریکا در چند ماه گذشته طی عملیات وعده صادق بـازدارندگی خود را از دست داده اند گفت: کشورهای مرتجع عربی و وادادگان به امپریالیسم هم به این نتیجه رسیده‌اند که آمریکا تضمین‌کننده خوبی برای امنیت کشورشان نمی‌باشد، نمونه آن را در مصر و اردن مشاهده می‌کنیم که اعلام نموده‌اند در صورت حمله ایران، بی‌طرف خواهند بود و آسمان کشورشان را به روی دو طرف درگیر خواهند بست، البته اگر راست بگویند!
کارشناس مسائل خاورمیانه با بیان اینکه بازارهای مالی آمریکا دچار نوسانات منفی شده‌اند اظهار کرد: در صورت حمله ایران و جبهه مقاومت به رژیم صهیونیستی اگر دولت بایدن در این جنگ مداخله نماید قطعاً بابت تامین تسلیحات و پشتیبانی پدافندی رژیم صهیونیستی و نیز حمله متقابل جبهه مقاومت به مواضع نظامی کشورش باید هزینه‌های گزافی را بپردازد که به نفع خزانه ملی آمریکا و مردمش نخواهد بود و در افول هژمونی آمریکا نیز تاثیرگذار می‌باشد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جبهه مقاومت ، شکست اسرائیل، پیروزی غزه، کارشناس مسائل خاورمیانه محسن صیاد قنبری ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گفتگو
V
آرشیو