رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گیلان:

۳۴ موکب از گیلان پذیرای زائران گیلانی

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گیلان گفت: ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات مسئول کمیته اسکان و پذیرایی از زائران اربعین حسینی(ع) است که دراین راستا ۳۴ موکب از گیلان در این مراسم حضور خواهند یافت.
۳۴ موکب از گیلان پذیرای زائران گیلانی
1403/05/09 - 20:53
تاریخ و ساعت خبر:
196203
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - گیلان: سرهنگ مجید دوهندو رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات و عالیات استان گیلان در نشست خبری صبح امروز با اشاره به اینکه‌ تمام خدمات موکب اربعین از نذورات مردمی تامین می شود گفت: ۲۱ موکب در کربلا، ۵ موکب در نجف، ۲ موکب در طریق نجف به کربلا، ۱ موکب در مرز مهران، ۴ موکب در مرز خسروی و ۱ موکب در خروجی استان گیلان خدمات رسانی خواهند کرد.
وی افزود: از این تعداد موکب پیش بینی شده، دو موکب بصورت اختصاصی برای خواهران و یک موکب برای ارائه خدمات پزشکی و درمانی در نظر گرفته شده است.
دوهندو گفت: تغذیه هر موکب در هر وعده غذایی حداقل ۱۰۰۰پرس می باشد که روزانه باید ۱۱۴ هزارو ۲۰۰ وعده غذایی بین زائران توزیع شود.
دوهندو با اشاره به اینکه سال گذشته موکب های گیلان روزانه ۱۳ هزار نفررا اسکان می داد خاطر نشان کرد: این رقم امسال به ۲۹ هزار و ۴۰۰ نفر رسیده.
رئیس ستاد عتبات و عالیات گیلان اظهار کرد: برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به زائران ابا عبدالله نیازمند کمک نیکوکاران و خیرین به موکب ها هستیم تا اربعین حسینی که یکی از رخدادهای مهم جهان اسلام و تشیع است هر سال با شکوهتر برگزار گردد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گیلان، موکب اربعین ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گیلان
V
آرشیو