نخستین جشنواره پوشاک ایرانی اسلامی «فردخت» در استان سمنان برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان از برگزاری نخستین جشنواره پوشاک ایرانی اسلامی با عنوان «جشنواره استانی فرهنگی هنری و دانش‌بنیان فردخت» در این استان خبر داد.
نخستین جشنواره پوشاک ایرانی اسلامی «فردخت» در استان سمنان برگزار می‌شود
1403/05/24 - 16:49
تاریخ و ساعت خبر:
196811
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش خبرگزاری زنان ایران، استان سمنان، کبری اعرابی، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری زنان ایران در سمنان اظهار کرد: این سازمان در نظر دارد جشنواره فردخت را با محوریت طراحی، دوخت و پژوهش برگزار کند.
وی خاطرنشان کرد: محورهای رقابت در بخش اثر (ارائه نمونه کار دوخته شده)، در بخش طراحی (ارائه طرح با تکنیک طراحی دستی) و در بخش تحقیق پژوهش (ارائه آثار علمی پیرامون محورهای مشخص شده) است.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند در هر یک از سه محور عنوان شده با مراجعه به کانال اطلاع‌رسانی و گروه استانی جشنواره در بستر پیام‌رسان ایتا و ارتباط با ادمین/ مدیران ثبت‌نام کنید.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: جهت پاسخگویی به سؤالات شرکت‌کنندگان توسط اساتید مجرب و فرهیخته فَردُخت در بخش (طرح و اثر) و بخش (پژوهش) گروه پرسش و پاسخ (https://eitaa.com/joinchat/641597959Cacbbd8c171) ایجاد شده است.

اعرابی افزود: لینک کانال جهت ثبت‌نام در جشنواره (https://eitaa.com/fardokhtsem) است و متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند به آیدی (@yasin1398) پیام دهند.

وی عنوان کرد: ثبت‌نام از پنجم شهریورماه آغاز می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا 25 شهریورماه فرصت دارند آثار خود را تحویل دهند.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان یادآور شد: مراسم اختتامیه مهرماه 1403 در مرکز استان به همراه تقدیر از نفرات اول تا سوم هر بخش با اهدای جوایز نفیس و معرفی به پنجمین جشنواره ملّی فردخت در کاشان برگزار می‌شود.

اعرابی گفت: آدرس دبیرخانه واقع در سمنان، میدان نماز، بلوار بعثت، جنب مجتمع خدمات درمانی پزشکان قومس، مؤسسه مد و لباس ماه‌بانوی عفیف به شماره تماس ۰۹۹۰۱۸۸۶۴۲۴ است.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جشنواره، پوشاک اسلامی، سمنان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو