همزمان با رزمایش جهادگران فاطمی 4 در سمنان؛

حرکت جهادی شیرزنان کویر با عنوان«نذر امسال ما؛نذر اهدای خون» اجرا می شود

همزمان با رزمایش جهادگران فاطمی 4 «حرکت جهادی شیرزنان کویر با عنوان «نذر امسال ما؛ نذر اهدای خون» در استان سمنان اجرا می شود.
حرکت جهادی شیرزنان کویر با عنوان«نذر امسال ما؛نذر اهدای خون» اجرا می شود
1403/05/09 - 08:35
تاریخ و ساعت خبر:
196144
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - استان سمنان؛ به همت بسیج جامعه زنان شهرستان سمنان همزمان با اجرای رزمایش جهادگران فاطمی 4 حرکت جهادی شیرزنان کویر با عنوان«نذر امسال ما؛نذر اهدای خون» و با شعار «نجات سه انسان؛ نذر امسال من» از نهم الی 19 مردادماه برگزار می شود.
بانوان جهادگر می توانند با همراه داشتن کارت ملی به پایگاه های انتقال خون در شهرستان سمنان مراجعه و در این طرح معنوی مشارکت داشته باشند.
بر اساس این گزارش و بنا به گفته محسن طاهریان، مدیرکل انتقال خون استان سمنان فقط ۶ و چهار دهم درصد از جمعیت اهداکنندگان خون در این استان را بانوان تشکیل می‌دهند.
وی با اشاره به اینکه پایین بودن میانگین مشارکت بانوان در اهدای خون مختص استان سمنان نیست و این موضوع در نقاط مختلف کشور مطرح است و افزایش مشارکت بانوان نیازمند فرهنگسازی است، گفته است: ۹۳ و ۶ دهم درصد از اهداکنندگان خون در استان سمنان را آقایان تشکیل می‌دهند و انتظار می‌رود مشارکت بانوان در اهدای خون افزایش یابد.
وی تأکید کرده است: اهدای خون برابر با نجات یک انسان است و ضرورت دارد بانوان از اقدام خداپسندانه اهدای خون غافل نشوند.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اهدای خون، اهدای زندگی، سمنان، نذر خون
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سمنان
V
آرشیو