راه‌یابی ۵ دانش‌آموز استان سمنان به جشنواره کشوری کتاب‌نوش

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش سمنان از راهیابی پنج دانش‌آموز استان سمنان به مرحله کشوری هفتمین جشنواره کتابخوانی «کتاب‌نوش» خبر داد.
راه‌یابی ۵ دانش‌آموز استان سمنان به جشنواره کشوری کتاب‌نوش
1403/05/14 - 09:00
تاریخ و ساعت خبر:
196381
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - استان سمنان، علی‌اصغر حسنان، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش سمنان در گفت و گو با خبرنگاران از راه‌یابی ۵ دانش‌آموز استان به مرحله کشوری هفتمین جشنواره کتابخوانی «کتاب‌نوش» خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت کتابخوانی، تلاش بر این است تا دانش‌آموزان، سیر مطالعاتی منطقی داشته باشند و علاقه به مطالعه و عمق‌بخشی به مطالعات در آن‌ها افزایش یابد.
وی اظهار کرد: فاطمه رشیدپور دانش‌آموز پایه هشتم دبیرستان دخترانه شاهد شاهرود، نیایش کرانی دانش‌آموز پایه هفتم دبیرستان دخترانه شاهد سمنان، ملیکا توانگر دانش‌آموز پایه هفتم دبیرستان راه زینب سمنان، مهنا خیراله دانش‌آموز پایه هشتم دبیرستان حضرت معصومه(س) سمنان و الینا میر آخورلی پایه هشتم دبیرستان بوستان دانش ۱ گرمسار بر اساس میزان مشارکت در جشنواره و هم‌چنین کسب امتیازات، انجام کنشگری و چالش‌های مختلف در سایت کتاب‌نوش، انتخاب و به‌عنوان برگزیده استانی معرفی شدند.
حسنان یادآور شد: مرحله کشوری مسابقه کتابنوش با حضور ۳۰۰ دانش‌آموز پسر و دختر برگزیده استان‌ها، ۱۸ تا ۲۶ مرداد سال جاری به میزبانی استان چهارمحال‌وبختیاری در شهرکرد برگزار می‌شود.
گفتنی است، هفتمین جشنواره کتابخوانی دانش‌آموزی «کتاب‌نوش» به‌منظور آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با کتاب‌های مناسب و گسترش فرهنگ کتابخوانی در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش و منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) برگزار شد و یکی از اهداف مهم آن علاوه بر گسترش فرهنگ مطالعه، معرفی کتاب‌های مناسب و مفید برای دانش‌آموزان است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دانش آموز، جشنواره کشوری، کتاب نوش، استان سمنان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سمنان
V
آرشیو